|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
I gapestokken
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bokklubben igjenDet er ikke bare å dra innom nei. Den eneste måten du kan får byttet den varen du fikk feil, i den du vil ha, er hvis de tilfeldigvis har den i butikken som ligger i lokalet deres. Men det er langt fra sikkert, da hadde jeg i hvert fall ringt og spurt først. I den butikken er det bare ganske få varer, og mest bøker (men ikke store utvalget i det heller). Alle varene ligger på lager et helt annet sted. Lokalet i Nydalen har ikke lengre noe lager. Men du kan levere fleecedressen i resepsjonen og be dem bestille riktig vare til deg, hvis du fortsatt vil ha den.
|
|
|
#2 |
|
I mål
|
Sv: Bokklubben igjen
Ok, det var nyttig info. Men jeg kan iallfall levere fleecedressen så jeg slipper styre med retur? Og så sender de meg rett dress? |
|
|
|
|
|
#3 |
|
I gapestokken
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bokklubben igjenDu kan levere fleecedressen i resepsjonen ja. Og det kan også være at du kan få returlapp i posten, slik at du kan slippe turen til Nydalen.
|
|
|
#4 |
|
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bokklubben igjen
Jeg tror lageret ligger på Skullerud. |
|
|