|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Ringskrømt
|
Sv: Ang. henting og levering i bhg o.l.
Enig. En bekjent har en mann som nekter å ta skittbleiene. Hver gang jenta deres bæsjer roper han på samboeren. Tissebleiene tar han. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Bedreviter
|
Nei, det er ganske fascinerende at noen slike fortsatt er gift når ungen passerer året. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hjelpes, så slitsomt å ha et slikt forhold. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Glamorøs
|
Jeg har en sånn i familien. Han kunne ikke skifte bleier på sønnen hvis han ikke var hjemme på deres eget stellebord hvor alt sto der det pleide. Så kona måtte avbryte måltidet sitt for å skifte på barnet. Han var ferdig med å spise.
|
|
|
#6 |
|
Impulsiv innimellom
|
Er det bare her 4-åringer går alene på besøk eller i barnehagen? Jeg syns det er viktig i forhold til mestringsfølelsen, særlig for min pjokk som er litt stille og beskjeden. Barnehagen syns også det er greit å øve på det, siden man begynner på skolen etterhvert.
|
|
|
#7 |
|
Tittel og tittel....
|
Her har ikke barna lov å gå alene til barnehagen uansett alder, så her må de følges. Det har med forsikring å gjøre.
|
|
|
|
#8 |
|
Ringskrømt
|
Jepp. Fra mamma til kona, lixom. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Fullverdig medlem
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Trånnhjæm
![]() |
mannen roooper på meg hvis babyen har bæsja ja.. men da sender jeg et MEGA surt blikk tilbake, så tusler han og babyen på badet |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Bedreviter
|
Da vil jeg anbefale å prøve en ny strategi: Skal det bli gjort av mannen, må jeg begynne å stille krav om at han skal gjøre det. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Permakulturell
|
Det ligger mye latskap bak alt som ikke blir gjort eller tatt ansvar for, av den ene eller andre parten. Eksempelvis lar jeg stort sett mannen måke snø, siden han glemmer seg hver gang og gjør det "automatisk". :lat:
|
|
|
#12 |
|
ull-lue
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ang. henting og levering i bhg o.l.Her i gården er det somregel pappaen som leverer OG henter!!
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|