|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Fullverdig medlem
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Trånnhjæm
![]() |
![]() Sv: Ang. henting og levering i bhg o.l.men poenget mitt er at mannen ALDRI vil hente eller levere.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ang. henting og levering i bhg o.l.
Jeg synes nesten det er litt komisk og barnslig når voksne mennesker ikke vil noe som krever litt i forhold til det å ha barn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Mother of Dragons
|
![]() |
#5 |
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ang. henting og levering i bhg o.l.Jeg forstår heller ikke menn, eller kvinner, som ikke vil. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Tankefull
|
![]() Sv: Ang. henting og levering i bhg o.l.Mannen pendler med tog. 3 timer hver dag. Toget om morningen går akkurat i det barnehagen åpner og han er hjemme igjen en time etter stengetid. Det er jeg som henter og leverer ja. Tror ikke jeg ville byttet med mannen for å si det slik.
![]() |
#7 |
Inhabil
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Bytt ut tog med buss, og legg til en halvtime, så har du oss.
![]() |
#8 |
Flink jente
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ang. henting og levering i bhg o.l.Det kommer litt an på vaktene mine, jeg har ikke flexitid, men det har mannen (iallefall litt). Han leverer hver 3 dag, jeg leverer de andre. Han pleier som regel å hente, med unntak av den dagen han leverer da er det jeg som henter. Det er sjeldent at en av oss både leverer og henter. |
![]() |
![]() |
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|