Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Split (Kroatia) med barn?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-01-09, 10:31   #1
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Split (Kroatia) med barn?

Opprinnelig lagt inn av Balanse, her.

Rimini, altså?

Uff, jeg begynte med å tenke at vi kunne forsøke en enkel chartertur til Egypt, inspirert av smilefjes, men jo mer jeg googler jo flere alternativer kommer opp. Mener du at du ikke liker nord-afrikansk mat også? Gresk mat gjør ikke inntrykk på meg heller, spansk er godt, italiensk er oppskrytt for min del. Ihvertfall nord-italiensk. Beklager - ikke meningen å gruble over hele tråden din. Rimini høres veldig ut som deg, glitter. Jeg ser for meg at du kjører scooter inn i en Fellini-film.

Det er egentlig helt feil å si at jeg ikke liker middelhavsmat når det egentlig bare er gresk jeg har noe i mot. Elsker nordafrikansk mat! Men jeg syns gresk mat fort blir fettete og smakløs.

Egypt har jeg tenkt litt på, men charterstedene ligger så "øde" til, og jeg har ikke lyst til å være to uker i en konstruert by. Skal jeg til Egypt skal jeg til Alexandria, til pyramider og ørken, og det vil jeg ikke med en fireåring.

Rimini kan enten bli veldig fint på en slitt og avlsappet måte, eller så kan det bli en gedigen skuffelse, på en slitt og stressende måte.

Jeg har ikke lagt Kroatia helt på hylla, hvordan er Dubrovnik som by? Jeg er ikke så hypp på å øyhoppe, poden er en fyr som liker å slå seg til ro ett sted, og jeg vet ikke om han hadde hatt en fin ferie hvis vi skulle dratt til mange ulike steder på to uker.

Takk for tips og linker, Daffy og Maylen!

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:12.