|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Fluctuat nec mergitur
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Paris
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Der ingen skulle tru at nokon kunne bu (Nrk)
Jeg stusset også litt, men jeg tror han var lærer på folkehøgskole, ikke grunnskole. Det blir kanskje ikke helt det samme... |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Vestfold
![]() |
Sv: Der ingen skulle tru at nokon kunne bu (Nrk)
Kanskje han er lærer på den skolen hun hadde gått på og hvor dugnadsgjengen var studenter.
|
|
|
|
#5 |
|
guru advisor
|
Sv: Der ingen skulle tru at nokon kunne bu (Nrk)Jeg syns dette var en fascinerende levemåte. Så gjennomført! Og enig med Safran, FOR et arbeidsjern. Sånn blir det når man ikke sitter og surrer på FP kvelden igjennom. Sist redigert av Minerva : 19-01-09 kl 21:16. Årsak: fascinere/fasinere? |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Med & uten trylleformel.
|
Sv: Der ingen skulle tru at nokon kunne bu (Nrk)Ja, jeg ble også ytterst fascinert og ganske full av beundring.
|
|
|
|
#7 |
|
Plæstic pusher
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() |
Sv: Der ingen skulle tru at nokon kunne bu (Nrk)Jeg ble også veldig fascinert av disse menneskene, og bestemte meg for å google litt. Jeg kom over en blogg med en beretning så lang og detaljert som et vondt år, der en WWOOF-er forteller om hvordan de ble behandlet på gården og arbeidet de måtte gjøre. Jeg anbefaler alle som gidder å lese, selv om det er ganske langt. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|