Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Pannekaker - oppskrift eller gefühl?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-01-09, 01:18   #1
skyfri
.

skyfri sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
skyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt likt
Standard

Sv: Pannekaker - oppskrift eller gefühl?

Jeg er ikke nøye på rekkefølger her i verden, menneh, er det ikke eggene som får røren til å svelle? Er det ikke de som er "hevemiddelet"? Eller...

skyfri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-09, 01:22   #2
Turban Smukk
sukk

Turban Smukk sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Turban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av skyfri, her.

Jeg er ikke nøye på rekkefølger her i verden, menneh, er det ikke eggene som får røren til å svelle? Er det ikke de som er "hevemiddelet"? Eller...

Det kan godt være. Men det er jo en del oppskrifter hvor man skjærer inn egg til slutt i kaker og sånn, er det ikke? Det funker i alle fall. :sta:

Værsåsnill, ikke få meg til å revurdere min fremgangsmåte som jeg har tviholdt på i tjue år da.

Turban Smukk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-09, 01:26   #3
skyfri
.

skyfri sin avatar

skyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt likt
Standard

Nei, nei, ikke endre på noe som funker. Jeg bare lurte jeg ..og nå så jeg i en annen tråd inne på oppskriftsforumet at Iset også lar melk og mel svelle før eggene has i. Så da sveller det nok uten egg

edit: ..og så så jeg at Iset refererte til din oppskrift. Men altså, det sveller sikkert uten egg.

Gammel 19-01-09, 01:31   #4
Turban Smukk
sukk

Turban Smukk sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Turban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av skyfri, her.

Nei, nei, ikke endre på noe som funker. Jeg bare lurte jeg ..og nå så jeg i en annen tråd inne på oppskriftsforumet at Iset også lar melk og mel svelle før eggene has i. Så da sveller det nok uten egg

edit: ..og så så jeg at Iset refererte til din oppskrift. Men altså, det sveller sikkert uten egg.

Hehe. Dette begynner å bli ustyrtelig festlig. Jeg kjemper for - pannekaker. Ikke Gaza, ikke Kongo, men pannekaker.

Vanligvis er vel egg et hevemiddel, så jeg vet sannelig ikke, altså.

Turban Smukk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-09, 01:40   #5
skyfri
.

skyfri sin avatar

Standard

Pannekaker er ikke det verste å kjempe for. Man trenger Små Viktige Ting i hverdagen.

Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:08.