Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Skulle jeg sagt noe?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-12-06, 14:38   #4
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Skulle jeg sagt noe?

Opprinnelig lagt inn av esme, her.

Synes du ikke? Jeg synes det står helt klart og tydelig på pakken hvordan man skal tillage MME.

Alt står slett ikke på pakken. Og nei, det finnes slett ikke god nok informasjon om flaske, tillaging og konsekvenser dersom man slurver. Noen må ha det inn med teskje. Noen må høre at ungen faktisk kan dø dersom man slurver med hygiene. Nå tror jeg ikke at det å gi oppvarmet springvann til en ettåring er dødelig - men potensielt skadelig, og veldig unødvendig er det.

Jeg har stått i samme dilemma som deg flere ganger kiddo. Som flaskefrik har jeg antennene ute alltid. Jeg har sett mødre gi oppvarmet MME fra termos. Jeg har sett foreldre helle ut gammel melk fra en flaske for så å fylle den med ny og få den varmet i mikro. Jeg har aldri sagt noe. Jeg får meg rett og slett ikke til det.

Men hadde vi hatt råd til visittkort for www.flaskeposten.org hadde jeg kanskje latt det dale et ned på kafèbordet...

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:00.