Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Vis meg dine støvletter

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-09-06, 20:44   #1
Propella
superbruker

Propella sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Solveigmor, her.

Jenter, lets face it. Ingen av oss har spelt et minutt fotball. Det er ikkje fotball-leggar vi har, men lubne leggar

Har ingen av oss spilt fotball?!?! Jeg spilte da fotball i mine unge år og i mange år. Du vet, på den tiden man var ung og sprek. Fotball-leggene henger igjen fra den tid :sådetså:

Ellers så er det svært lite støvletter som passer til en som bruker str 42 og har fotball-legger

Gammel 24-09-06, 20:51   #2
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lindamor, her.

Har ingen av oss spilt fotball?!?! Jeg spilte da fotball i mine unge år og i mange år. Du vet, på den tiden man var ung og sprek. Fotball-leggene henger igjen fra den tid :sådetså:

Ellers så er det svært lite støvletter som passer til en som bruker str 42 og har fotball-legger

Men det ER muligheter!

Har iallefall fått på meg 3-5 par på mine runder i år

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-06, 20:52   #3
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Eg har også fått på meg. Og kjøpt!

Bra triks; dra uten barn. Ha på deg nylonstrømper og ikkje trang olabukse!

Gammel 24-09-06, 21:03   #4
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Jeg har mange støvletter (over 10 par ), så mange at mannen knurret da jeg ymtet frampå at jeg MÅ ha et par lilla.....
Lilla er jo HOT i høst, og jeg har flere kjoler/skjørt som hadde vært fine med lilla støvletter, men jeg har enda ikke funnet dem noe sted

Om jeg får tid skal jeg ta bilder til støvlett-galleriet ditt sannemor

Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-06, 22:40   #5
MissS
Like blid!

MissS sin avatar

MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Canisa, her.

Gleder meg!

Og hyl ut om du finner lilla støvletter! Det MÅ jeg jo bare ha

MissS er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-06, 01:47   #6
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har unger som hoster i kveld og må få tiden mellom rundene til å gå, for sove klarer jeg jo ikke. Og da tar man bilder av støvletter i stedet.

Disse er mørkegråsvartelilla - ubestemmelig gråfarge ihvertfall. Foret med masse deilig ull og praktiske med den tykke gummisålen! (hælhøyden derimot... )

Penboots innkjøpt i NewYork i 35 graders sommervarme... Elsker bare disse, faktisk gode å gå med selv om de er så høye. De er altså oppbygget under forfoten, ikke så lett å se på bildet men de har litt "platåpreg".

Og ja, snowjoggerne mine ja som står i boden, de ser slik ut. Fra Stelle McCartneys Adidaskolleksjon (fjorårets). Får ikke tatt bilde av dem, men de er helt like de til høyre på dette bildet (bare at mine er svarte). Myke og lette som fjær, joggesko med leggvarmere!

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-06, 08:31   #7
Amelie
Med & uten trylleformel.

Amelie sin avatar

Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Hmm. De langskaftede snøjoggerne der skulle jeg gjerne likt å ha, i svart ja!

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-06, 10:52   #8
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Disse er mørkegråsvartelilla - ubestemmelig gråfarge ihvertfall. Foret med masse deilig ull og praktiske med den tykke gummisålen! (hælhøyden derimot... )

De var skikkelig RÅLEKRE!!!

....har jeg også lyst på!!
Har du kjøpt de i Norge?

Gammel 25-09-06, 11:09   #9
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

De var kule

Har planer om støvelshopping i dag.

Gammel 25-09-06, 19:35   #10
MissS
Like blid!

MissS sin avatar

MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

De var rålekre! :sikle:

Jeg har unger som hoster i kveld og må få tiden mellom rundene til å gå, for sove klarer jeg jo ikke. Og da tar man bilder av støvletter i stedet.

Selvsagt!

MissS er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-06, 20:29   #11
Pastill
Pauset

Hvor: In Town!
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

ÅÅÅÅÅÅÅ vil ha måå ha. Hvor hvor????

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-06, 10:25   #12
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har også alltid hatt stor omkrets på det tykkeste av leggen, uansett hvor tynn jeg ellers har vært. Jeg har faktisk en skikkelig svær muskel der, og leggene er knallharde ...

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-06, 21:24   #13
Michayla
Nysgjerrig

Michayla sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Vestfold
Michayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Vis meg dine støvletter!

Jeg har mange støvletter (over 10 par ), så mange at mannen knurret da jeg ymtet frampå at jeg MÅ ha et par lilla.....
Lilla er jo HOT i høst, og jeg har flere kjoler/skjørt som hadde vært fine med lilla støvletter, men jeg har enda ikke funnet dem noe sted

Du får støvletter i lilla hos Josefssons& Josefine-

Jeg har de lyse brune.
Jeg har brede legger, men her er det knyting, så det gikk veldig fint.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg 06201-168joss_0899778.jpg (7,4 KB, 10 visninger)
Filtype: jpg 06201-168joss_0899779.jpg (7,2 KB, 5 visninger)

´*•.¸(*•.¸Gutt 99-01 og 03¸.•*´)¸.•*´
Michayla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-06, 22:32   #14
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Michayla, her.

Du får støvletter i lilla hos Josefssons& Josefine-

Jeg har de lyse brune.
Jeg har brede legger, men her er det knyting, så det gikk veldig fint.

Har hatt de lilla, men de var for små da de kom så jeg solgte de videre og er fremdeles uten lilla støvletter...

De sjøgrønne var KANON!!! Hvor er de kjøpt?

Gammel 22-11-06, 19:09   #15
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

De sjøgrønne var KANON!!! Hvor er de kjøpt?

Jeg kjøpte dem på Design Forum i Prinsens gate i Oslo; de kostet 1600. Det eneste andre stedet jeg har sett dette merket, er på Norway Designs (men der hadde de andre modeller). Nå bor jeg ikke hjemme for tida og har ikke støvlettene for hånden (eller var det foten), og navnet på merket har jeg dessverre glemt.

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-06, 21:00   #16
Propella
superbruker

Propella sin avatar

Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Men det ER muligheter!

Har iallefall fått på meg 3-5 par på mine runder i år

I hvilken butikk finner man da disse støvlettene?

Gammel 24-09-06, 21:03   #17
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

For eksempel Euro Sko. Gabor har xl i skaftet og det finne en vel overalt.

Gammel 25-09-06, 09:45   #18
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Falkanger, EuroSko og Skoringen hadde alle sko som jeg fikk på meg

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:30.