|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Pauset
|
Sv: Lisa Williams
Må beviset baseres på forskning fra andre eller holder det at DU har en opplevelse som du kjenner kroppslig og som er så sterk at du ikke klarer å forklare det annet at det må være en gud eller noe annet som ga deg den "hjelpen" du trengte der og da? |
|
|
|
|
|
#2 |
|
By the Sea
|
Må bare presisere at ikke alle alternativforum er "tullete" altså. Vet om minst ett som har stort potensiale, men det er så lite aktivitet der.
Nå er det ikke sånn at jeg generelt vil slippe motargumenter, altså.
|
|
|
#3 |
|
Glamorøs
|
For meg så holder ikke det, nei.
Sist redigert av Tallulah : 18-01-09 kl 09:45. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Pauset
|
Å sammenligne dette med voodoo er respektløst og lavmål, men men..... det er ditt ståsted så for all del. Dette er å latterliggjøre andres opplevelser.... Trist... |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Glamorøs
|
|
|
|
#6 |
|
Pauset
|
Definisjonen voodoo for meg er innfødt som driver med heksekunst. Når jeg diskuterer kan jeg ikke drive å lese masse om hvert emne og skal ha kunnskap om alt til enhver tid. Da må jeg nok heller droppe å diskutere..... |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hm, men det understreket dessverre i grunnen også poenget til Glitter ...
Sist redigert av Enhjørning : 18-01-09 kl 15:25. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Mother of Dragons
|
Voodoo er en religion på lik linje med NewAge. Om du ikke greier å ha mer respekt for andres religion enn dette, så kan du ikke forvente noe tilbake.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|