Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Ehhh.. er det jul snart?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-12-06, 00:24   #13
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ehhh.. er det jul snart?

Opprinnelig lagt inn av Miromurr, her.

Kanskje det ikke var så lurt å gifte seg inn i en stor familie likevel. Ihvertfall ikke når man kommer fra en rimelig stor selv.

Her kom det jeg ikke skjønner: Kvinne møter mann, kvinne overtar alle gavekjøpene for mannen. Why?

Jeg kjøper til min familie, og han kjøper til sin. Har tenkt å fortsette med den ordningen.

Forøvrig har jeg vært på en tretimers shoppingtur i ettermiddag. Fikk gjort unna masse, så nå driver jeg med innpakking. Best det, så ikke Pip oppdager alle Lego-eskene og begynner å mase.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:44.