Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Shoppingtråd

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-01-09, 10:27   #1
eka
Grubler.

eka sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
eka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Shoppingtråd

Jeg kjøper gjerne dressen i str 110 av deg, guniss...

eka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-09, 10:36   #2
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av eka, her.

Jeg kjøper gjerne dressen i str 110 av deg, guniss...

Så denne nå, og dressene ble returnert i morges.
Hvis ikke skulle du så klart fått kjøpt den! Men om du tar kontakt med Hermeline så vil de allefall få inn min nå - og da kan du få kjøpt den gjennom de? Om du vil kan jeg sende deg navnet mitt og slike ting, sånn at de kan knytte bestillingen din opp mot min retur.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-09, 12:50   #3
eka
Grubler.

eka sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
eka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Så denne nå, og dressene ble returnert i morges.
Hvis ikke skulle du så klart fått kjøpt den! Men om du tar kontakt med Hermeline så vil de allefall få inn min nå - og da kan du få kjøpt den gjennom de? Om du vil kan jeg sende deg navnet mitt og slike ting, sånn at de kan knytte bestillingen din opp mot min retur.

Det var dumt...
Men send meg gjerne navn og evt bestillingsnr, så kan jeg jo prøve å sende de en mail.

eka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-09, 14:07   #4
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Litt ting til Lillebror

Litt klær, noe salg, annet ordinært:

Og så gave til venneparet vårt, som fikk en liten gutt for en uke siden.

Om noen skulle ha en slik brun strikkebukse i str 74 eller 80, så skrik ut! Jeg vil ha en slik en!

Gammel 17-01-09, 19:39   #5
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Vi har vært på 75%salg i dag, betalte 250 kr for 2 par vintersko, sorel og skofus.Jakka kostet 75 kr.

50% salg

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-09, 20:40   #6
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Minni, her.

Vi har vært på 75%salg i dag, betalte 250 kr for 2 par vintersko, sorel og skofus.Jakka kostet 75 kr.

50% salg

Hvor finner du skofus på 75%?

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-09, 20:49   #7
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

kokosbolle: Fant det på skoringen her i Hønefoss.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-09, 20:51   #8
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

kokosbolle: Fant det på skoringen her i Hønefoss.

Jaggu, da skal jeg titte innom Skoringen til uka. Kjekt å kunne få vintersko med 75% avslag ja.

minibolle mai 2012
Gammel 21-01-09, 18:18   #9
vimjer
Tante Sofie

vimjer sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 6
vimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Nettopp kjøpt:

Vedlagte bilder
Filtype: jpg Mol1.jpg (28,5 KB, 3 visninger)
Filtype: jpg Mol2.jpg (32,2 KB, 2 visninger)
vimjer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-09, 21:55   #10
Bærekraftig
Gro

Bærekraftig sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Bærekraftig er populærBærekraftig er populærBærekraftig er populærBærekraftig er populærBærekraftig er populær
Standard

Helly Hansen vinterjakke

Bærekraftig er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-09, 17:43   #11
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Standard

50% salg

Den brune jakka der var fin! Hvor er den fra?

minibolle mai 2012
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:05.