|
|||||||
| Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Fortynnet
|
Sv: Schwarzkopf DUST IT - fantastisk produkt!Hmmm... Jeg har glatt bob ca. til haken, ganske tykt men også ganske lett for å bli tungt og flatt. Jeg ønsker ofte at jeg kunne få rufset til håret litt, ihvertfall som en variasjon. Jeg liker vel egentlig best at håret er blankt og ikke matt, men rufsete og blankt er kanskje ikke mulig. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Sviiisj!!
|
Sv: Schwarzkopf DUST IT - fantastisk produkt!
Jeg har hatt stor nytte av Big Sexy hair sin volumspray. Den gir lett volum, holder håret blankt, og holder hele dagen. Man må bare føne ørlitegrann, når håret er nesten tørt. Jeg har veldig tynt og fint hår, da, så det er kanskje annerledes for deg med tykt hår. Men den er veldig anvendelig når man har bob.
|
|
|
#3 |
|
⭐️⭐️⭐️
|
Hvor kjøper du den?
|
|
|
#5 |
|
godt brukt
|
Den liker jeg like godt som Dust It. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
♥ ♥ ♥
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Schwarzkopf DUST IT - fantastisk produkt!Jeg kjøpte den her om dagen på Lemon Head på Strømmen Storsenter til 169,-. Har ikke fått prøvd den enda da.
|
|
|
#8 |
|
Fullverdig medlem
Medlem siden: Oct 2007
![]() |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
anglofil
Medlem siden: Oct 2006
Det tar 3-4 dager hvis det kommer rett frem. Blir det liggende i tollen tar det desverre lenger tid ... men Lookfantastic sender samme dag som bestilling hvis de får den før 1600 |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Fjott
|
Sv: Schwarzkopf DUST IT - fantastisk produkt!Men den kostet jo under 200. Blir vel ikke liggende i tollen da.
|
|
|
#11 |
|
anglofil
Medlem siden: Oct 2006
Jo desverrse så kan det skje og det ser ut til å skje oftere og oftere. Opplever også at bøker jeg bestiller fra Amazon oftere blir liggende i tollen og forsinket i 2-3 uker ... |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|