Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Schwarzkopf DUST IT - fantastisk produkt!

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-01-09, 13:58   #1
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Schwarzkopf DUST IT - fantastisk produkt!

Hmmm... Jeg har glatt bob ca. til haken, ganske tykt men også ganske lett for å bli tungt og flatt. Jeg ønsker ofte at jeg kunne få rufset til håret litt, ihvertfall som en variasjon. Jeg liker vel egentlig best at håret er blankt og ikke matt, men rufsete og blankt er kanskje ikke mulig.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-09, 17:38   #2
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 842
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Hmmm... Jeg har glatt bob ca. til haken, ganske tykt men også ganske lett for å bli tungt og flatt. Jeg ønsker ofte at jeg kunne få rufset til håret litt, ihvertfall som en variasjon. Jeg liker vel egentlig best at håret er blankt og ikke matt, men rufsete og blankt er kanskje ikke mulig.

Jeg har hatt stor nytte av Big Sexy hair sin volumspray. Den gir lett volum, holder håret blankt, og holder hele dagen. Man må bare føne ørlitegrann, når håret er nesten tørt. Jeg har veldig tynt og fint hår, da, så det er kanskje annerledes for deg med tykt hår. Men den er veldig anvendelig når man har bob.

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-09, 17:44   #3
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kanina, her.

Jeg har hatt stor nytte av Big Sexy hair sin volumspray. Den gir lett volum, holder håret blankt, og holder hele dagen. Man må bare føne ørlitegrann, når håret er nesten tørt. Jeg har veldig tynt og fint hår, da, så det er kanskje annerledes for deg med tykt hår. Men den er veldig anvendelig når man har bob.

Hvor kjøper du den?

-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-09, 00:12   #4
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 842
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Robyn, her.

Hvor kjøper du den?

Hos frisør. Både min lokale på hjørnet, og en kjedefrisør hadde den.

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-09, 00:03   #5
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kanina, her.

Den liker jeg like godt som Dust It.

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-09, 13:41   #6
Tammen
Fjott

Tammen sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Blogginnlegg: 12
Tammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg bestillte for 13 dager siden og den er ikke kommet enda.
Hvor lang tid pleier det å ta fra lookfantastic?

Cave ab homine unius libri
Ride si sapis ...
Tammen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-09, 13:49   #7
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg kjøpte den her om dagen på Lemon Head på Strømmen Storsenter til 169,-. Har ikke fått prøvd den enda da.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-09, 14:03   #8
Capri
Fullverdig medlem

Medlem siden: Oct 2007
Capri har et hav av muligheter foran seg
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tammen, her.

Jeg fikk min i posten for ett par dager siden, det tok vell 8-9 dager.

Capri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-09, 18:51   #9
Lisa
anglofil

Lisa sin avatar

Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Det tar 3-4 dager hvis det kommer rett frem. Blir det liggende i tollen tar det desverre lenger tid ... men Lookfantastic sender samme dag som bestilling hvis de får den før 1600

Lisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-09, 18:54   #10
Tammen
Fjott

Tammen sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Blogginnlegg: 12
Tammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Men den kostet jo under 200. Blir vel ikke liggende i tollen da.

Sender dem mail til uka om den ikke kommer snart.

Cave ab homine unius libri
Ride si sapis ...
Tammen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-09, 19:04   #11
Lisa
anglofil

Lisa sin avatar

Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Men den kostet jo under 200. Blir vel ikke liggende i tollen da.

Sender dem mail til uka om den ikke kommer snart.

Jo desverrse så kan det skje og det ser ut til å skje oftere og oftere. Opplever også at bøker jeg bestiller fra Amazon oftere blir liggende i tollen og forsinket i 2-3 uker ...

Lisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:18.