Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Tinetoffs litteraturforum

Bøker lest i 2009

Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-01-09, 18:20   #1
Merete
Superaktiv

Merete sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Vikersund
Merete er litt kulMerete er litt kul
Standard

Sv: Bøker lest i 2009

KJeltringer- Thomas Ergo bra bok om kriminalitet
Det begynte med voldtekt- husker ikke forfatter :

Merete er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-09, 19:20   #2
Muskat
Bør lage seg en tittel selv

Muskat sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 23
Muskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner til
Standard

1. Cecilia Samartin: Señor Peregrino: Jamilet er usedvanlig vakker, men under klærne skjuler hun et grotesk fødselsmerke. Med håp om å bli som alle andre flykter hun fra Mexico til USA. Hun får som jobb å ta seg av gamle Señor Peregrino, og når han forteller om sin pilegrimsvandring til Santiago de Compostella, forandres alt.
Lettlest og fin liten bok, jeg likte den veldig godt.

Muskat er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-09, 10:04   #3
Nasse
Fartsfantom

Nasse sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Blogginnlegg: 30
Nasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg holder på med flere bøker, bl.a. denne:
Cecilia Samartin: Señor Peregrino
og denne:
Elizabeth George: Bitter hevn

Nasse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-09, 10:12   #4
Krem
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Oct 2006
Krem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt likt
Standard

Nå har jeg lest Mengele Zoo av Gert Nygårdshaug. Veldig bra bok!

For barna leser jeg Kurt blir grusom. Det blir sene kvelder om dagen, jeg klarer ikke helt slutte å lese for de.

Krem er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-09, 21:45   #5
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag

Hondacrv sin avatar

Hvor: Buskerud
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nasse, her.

Jeg holder på med flere bøker, bl.a. denne:
Cecilia Samartin: Señor Peregrino
og denne:
Elizabeth George: Bitter hevn

Leser du Elizabeth George-bøkene i rekkefølge? Bitter hevn er ikke den første hun skrev, men den som starter hele serien.

Gammel 22-01-09, 21:57   #6
Nasse
Fartsfantom

Nasse sin avatar

Nasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hondacrv, her.

Leser du Elizabeth George-bøkene i rekkefølge? Bitter hevn er ikke den første hun skrev, men den som starter hele serien.

Nei, jeg leser dem i hytt og gevær, som det passer meg egentlig. Det har bare blitt slik. Min kjære hadde noen bøker fra før. Disse har jeg lest, og så har jeg lest de to siste før jeg leste denne.

Gammel 09-02-09, 21:31   #7
Nasse
Fartsfantom

Nasse sin avatar

Standard

Jeg har lest:

• Elizabeth George: "Bitter hevn"

Gammel 23-02-09, 19:48   #8
Nasse
Fartsfantom

Nasse sin avatar

Standard

Jeg har lest:

1. Elizabeth George: "Bitter hevn"
  2. Camilla Läckberg: "Ulykkesfuglen"
Begge to like spennende.

Gammel 15-03-09, 21:16   #9
Nasse
Fartsfantom

Nasse sin avatar

Standard

Jeg har lest:

3. Camilla Läckberg: "Tyskerungen"

Gammel 31-03-09, 20:12   #10
Nasse
Fartsfantom

Nasse sin avatar

Standard

Jeg har lest:

3. Camilla Läckberg: "Tyskerungen"
  4. Camilla Läckberg: "Predikanten"

Gammel 11-01-09, 13:17   #11
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Merete, her.

KJeltringer- Thomas Ergo bra bok om kriminalitet
Det begynte med voldtekt- husker ikke forfatter :

Den siste boken er ikke det boken til hun som startet opp Dixie, for voldtektsofre? Jeg har lest bok med samme tittel, og mener det er den hun har skrevet.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:40.