Sv: Siv Jensen sin appell og fakkeltoget i Oslo
Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.
Hva er det du ikke forstår, da, Billa? Jeg konstaterte at ingen var i fare (ettersom snøballkasting og flagg-stjeling ikke er farlig) når dette pågikk, jeg sa ikke et ord om at det var greit. Det var meningsløst og unødvendig, men ikke farlig. :teskje:
Jeg har lest tråden flere ganger og kan ikke se at noen enkeltbrukere synes det er greit å sette ytringsfriheten til sides? 
OK.
Jeg mener at å hevde at folk burde la være å demonstrere for sine synspunkter fordi det kan provosere andre, er å dempe friheten folk skal ha til å si hva de mener.
Jeg mener også (tatata!) at å kaste snøball og stjele fra folk som mener noe annet enn deg selv, er et forsøk på (om enn patetisk og lavmål) å kneble ytringhsfriheten, og derfor "farlig" hvis vi ikke tar avstand fra det.
I denne tråden ligger det også innlegg som viser til at det er bedre være en litt "aggressiv" (snøballkastende?) sympatisør av Palestina enn en "rolig" Israel-venn. Det ble også satt spørsmålstegn ved om Burger King-mannen egentlig ble utsatt for noe særlig vold. Akkurat som om det er greit at mennesker kommer i potensiell fare fordi andre ikke liker meningene de har.