Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Siv Jensen sin appell og fakkeltoget i Oslo

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-01-09, 15:50   #1
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Siv Jensen sin appell og fakkeltoget i Oslo

Opprinnelig lagt inn av Billa, her.

Safran, du har tatt vekk det aller første fra Skremmerens innlegg. Der skriver hun at det må være greit med litt "snøballkasting" og å rive hendene ut av hendene på gamle damer....

Å?

Opprinnelig lagt inn av Meg selv

Ja, jeg skal ikke snakke for pønksa som bare så en mulighet til å lage rabalder, men at noen og hev snøballer og rev Israel-flagg utav hendene på gamle damer er ikke akkurat farlig.

Jeg sier at det "er ikke akkurat farlig", ikke at det er greit. (Og med mindre det er sprengstoff i snøballene eller den gamle dama har dårlig hjerte, er det ufarlig.) Hadde du vært mer opptatt av å lese innleggene ordentlig, og mindre opptatt av å kritisere og generalisere hadde du kanskje sett det.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-09, 16:16   #2
Billa
Usedvanlig begavet

Billa sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Siv Jensen sin appell og fakkeltoget i Oslo

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Å?

Jeg sier at det "er ikke akkurat farlig", ikke at det er greit. (Og med mindre det er sprengstoff i snøballene eller den gamle dama har dårlig hjerte, er det ufarlig.) Hadde du vært mer opptatt av å lese innleggene ordentlig, og mindre opptatt av å kritisere og generalisere hadde du kanskje sett det.

Noe så idiotisk... og da tenker jeg ikke på prikken din, Skremmeren, men hele argumentasjonen din. Vi er nok fryktelig forskjellige i utgangspunktet, for jeg synes ikke kasting av noe som helst er greit. Særlig ikke fordi noen mener noe annet enn en selv. Et annet poeng er jo selvsagt at de aller fleste barn (i hvertfall mine) lærer at å kaste snøball ikke er noe som er "greit" hvis den/de du kaster på ikke er med på leken. Underlig blir det jo da at voksne forsvarer å kaste ting på hverandre? Hvis da ikke de farlige, gamle kristne (med rolige psykoøyne) ropte "snøballkrig" og begynte å kaste tilbake...

Jeg vet ingenting om fremmedes helsetilstand. Hverken når det gjelder hjertekapasitet, bentetthet, blodtrykk eller balanse. Derfor synes jeg ikke det er greit å ta sjanse på å rive noe som helst ut av hendene på andre mennesker, særlig kanskje ikke eldre. Selvom et lårbeinsbrudd eller et skikkelig blåmerke selvsagt ikke farlig.

Nå hadde jo beviselig ikke Safran tatt med hele innlegget ditt, så hva du undrer deg over er beyond me. Jeg leser hva du skriver jeg, og beklager hvis jeg fornærmer, men det motsatte av "ikke akkurat farlig" blir for meg litt sånn "greit". Å generalisere synes jeg ikke akkurat gjør, jeg nevner vel egentlig bare innlegg fra deg og Line*

Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:00.