|
Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm |
Se resultatene: Har du lest Terry Pratchetts bøker? | |||
Selvfølgelig! ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() |
33 | 44,00% |
Har lest litt, og er lunken. (Og formodentlig uten sans for humor.) |
7 | 9,33% |
Nei, vettuhva. |
21 | 28,00% |
Dustepoll. (As if!) |
14 | 18,67% |
Deltakere: 75. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#23 |
kamerat
|
![]() Sv: Har du lest noe av Terry Pratchett?Til gjengjeld klarte jeg å immobilisere Skilpadda i flere uker ved hjelp av lord Peter Wimsey.
![]() |
#24 |
flisespikker
|
![]() Sv: Har du lest noe av Terry Pratchett?Det er ellers Benmurphy som har skylden for å introdusere meg til Pratchett. :rettskalværerett:
![]() |
#26 |
flisespikker
|
![]() Sv: Har du lest noe av Terry Pratchett?
Det var hevnen sin, det, tenker jeg.
![]() |
#27 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Har du lest noe av Terry Pratchett?Spørsmålet burde vel egentlig vært: har du lest Pratchett på engelsk eller en eller annen søpleoversettelse?
![]() |
#28 |
Frafallen
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du lest noe av Terry Pratchett?Stort sett alt. Det skulle nå ellers bare mangle. Seff på engelsk, samt to på tysk bare for å øve litt språk (IKKE det samme overhodet).
![]() |
#30 |
Earthling
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du lest noe av Terry Pratchett?Jeg er nok lunken, og uten humor. Husker at jeg leste "Colour of Magic", og tenkte hvor morsomt det var med en som lekte med språk. Dette gikk jeg temmelig lei av etter hvert. Eneste andre bok jeg har lest er vel "Reaper Man". Tittelen er så kul! |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Mother of Dragons
|
Det er ganske mange som starter med Colour of Magic, og det er så synd, for det er egentlig en av de dårligste bøkene i serien. Reaper Man er en av de i Death-serien som er ok. Men de beste, de er fra Witchesserien og Guardsserien.
![]() |
#39 |
Eklektisk
|
Hvilken bør man begynne med, for å fortsette å like han? |
![]() |
![]() |
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|