Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Retur til Bokklubben

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-01-09, 16:55   #11
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Retur til Bokklubben

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Vær obs på ev. giroer fra Bokklubben. De tuller veldig, så ikke bli forbauset om du får regning på boka likevel.

Veldig er meget mildt.

Jeg har en historie som ikke er sann angående akkurat dette. Endte med at jeg får brekningstendenser bare jeg hører navnet. Og endte med utmelding, selvsagt.
Jeg skal aldri aldri i verden være medlem av en klubb som til de grader behandler og neglisjerer sine medlemmer til de grader så dårlig som Bokklubben gjør.
Via noen kanaler vet jeg at de er absolutt i egen håpløs klasse når det gjelder inkasso, og hva de sender til inkasso.

Skulle jeg idag etter hva jeg har opplevd sendt noe i retur, hadde jeg sendt det rekommandert.

Bokklubben svarer ikke på telefon ,de leser ikke e-post, de behandler ikke returer, i den grad de behandler det er det tilfeldig, og de svarer heller ikke på brev sendt via vanlig post.
Absolutt håpløse og verst i klassen er min mening.

Jeg skrev et brev på 6 sider pluss noen ekstra sider med kopi av e-post, kontoutskrifter etc , og det var deilig den gangen å få det ut.
Det føles også litt deilig å få det ut nå. Sinnet sitter fremdeles i.
Og dette var totalt avsporing HI, unnskyld.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:17.