Sv: Spin off: Ville du svømt etter en Se og Hør-flaske hvis du så en i vannet?
Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.
Den tror jeg du bør utdype før jeg lar PMS-en stikke av med tastaturet.
"folk som alltid skal imponere"? Som i, eh, argumenterer mot deg?
Nei-don`t flatter yourself. Det er jo ikke all argumentasjonen her inne som er like imponerende. (Her kan jeg gjerne slenge med et par av mine egne innlegg også..) Jeg skrev det halveis på spøk, siden vi nå var så godt i gang med Jokke, men selvsagt med en flik av alvor. Jeg blir faktisk irritert over folk som skal "imponere", vel så mye IRL som på FP. (Hadde ingen spesielle her inne i tankene altså.) Utsagn av typen: "Mitt barn smakte ikke sjokokade før han var 7 år", eller enda verre: "Mitt barn skal ikke få smake sjokolade før han er 7"...( ) irriterer meg. Imponerende?- Helt klart, men jeg lar meg irritere. Så kan man jo hevde at den irritasjonen egentlig kommer av misunnelse fordi jeg ikke er klarer å være like flink selv. Det merkelige er jo at jeg kan bli like irritert på folk som skryter av ting jeg jeg gjør minst like bra selv. (Meget mulig jeg ikke er helt god....? )
Vel, jeg kjenner meg igjen i mye av det Jokke synger om: Har også helt klart "problemer med å omgås overdrevent postive folk"...f.eks.
Men: "Jeg ække aleine, vi er mange som har det sånn." Eller? 
|