Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Usikker på hvilken vogn jeg skal velge

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-01-09, 22:20   #11
apan
I mål

apan sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Usikker på hvilken vogn jeg skal velge

Opprinnelig lagt inn av Spoon, her.

@apan: (jeg svarer for jeg tror Mjau synes det er greit altså. )
Jeg tror bagen er romslig nok sånn sett, men jeg har ikke prøvd det. Kan jo teste med min snart 9 måneder gamle jente i morgen. Hun er ikke så veldig stor da, men det er vel ikke mange som ligger i bagen til de er 9 måneder? Jeg har både vokisi og Odenwalder.

Det er null problem å trille en Easywalker på grusvei, det er jeg veldig sikker på. Gode lufthjul og enkel å manøvrere!

Når har du termin da?

Siste først; 16. august. Det er litt tidlig å planlegge vognkjøp altså, særlig med litt dårlig historikk, men man får glede seg mens man kan .
Jeg er veldig interessert i å høre hvordan det gikk med pose i. Jeg har voksi fra før, en gammel versjon, men den regner jeg med er for stor, jeg kjøpte den brukt og kan unne meg en ny. Har tenkt å kjøpe en nettere pose. Ingen planer om til 9 måneder, men gjerne ut februar eller noe.

Sist redigert av apan : 03-01-09 kl 22:43.
apan er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:19.