|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Jeg har aldri har vært på julebord!Ikke jeg heller. Det er dårlig med julebord i lærerbransjen. Mannen min er også lærer. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Juba Juba
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Jeg har aldri har vært på julebord!Åh nei! Jeg skal jo også bli lærer. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
drømmende
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Jeg har aldri har vært på julebord!Jeg har kun vært på et julebord i hele mitt liv. Det var for jobben til pappa, jeg var 17 år og leid inn som dj.
|
|
|
#4 |
|
Trapper opp igjen !
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Jeg har aldri har vært på julebord!
|
|
|
#5 |
|
WF: Sausnebbet
|
Her lager personalet julebord selv. Men mannen min er lærer på naboskolen, og de klarer alltid å legge julebordet sitt til samme dag som vi har vårt. Siden jeg er snill og godhjertet pleier jeg å si at mannen kan dra med sin jobb, så kan jeg være hjemme med barna og glede meg til den ekstra fine julegaven jeg synes jeg fortjener. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Kontrollfrik
Hvor: Sammen med Richard
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Ferdiglada
Sv: Jeg har aldri har vært på julebord!Julebord er langbord med papirduk. Det er lunka ribbe. Det er kolleger som blir flotte i dress. Det er god vin til et stykke ut på kvelden. Det er konjakk I kaffien. Det er kaker som ikkje blir spist. Det er dansing. Det er alltid nokon som sette seg på et fang dei ikkje skulle satt seg på. Det er alltid nokon som spyr og er drita før midnatt. Det er nachspiel til sju om morgenen. Det er alltid nokon som grine. Det er alltid nokon som klinar og som ikkje burde klint. Det er bondeanger.
|
|
|
|
#8 |
|
Gjør så godt som jeg kan.
Det var i grunnen en fin beskrivelse av julebord. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
ekstremt trøtt
|
Sv: Jeg har aldri har vært på julebord!Jeg har aldri vært på julebord, skal på mitt første i morra og har ikke peiling på hva jeg skal ha på meg
|
|
|
#10 |
|
Introvert optimist
|
Sv: Jeg har aldri har vært på julebord!På den forrige jobben til mannen min var det alltid flott julebord. Ikke bare var det fantastisk flott oppdekking, men de hadde revy også. Morsom, intim og ikke for lang og med allsang til slutt. Helt topp! Det kommer jeg til å savne i år.
|
|
|
#11 |
|
På flyttefot.
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Jeg har aldri har vært på julebord!Vi burde jo hatt FP-julebord !
|
|
|
|
#12 |
|
navnet sjemmer ingen
Ikke dårlig med julebord på de skolene jeg har jobbet. I dag er det julebord og jeg gleder meg glugg i hjel til å være ufornuftig og rølpe litt rundt med kollegaer. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|