Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Noe å gjøre med obskøne mengder Waldorf-rester?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-01-09, 13:16   #19
Nin
MORMOR

Nin sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Noe å gjøre med obskøne mengder Waldorf-rester?

Jeg er overlykkelig for at jeg har en giga bolle waldorf i kjøleskapet. Laget tredobbel i går og 1/3 gikk med under middag med gjester.
Jeg elsker hjemmelaget waldorf, det er det beste jeg får.
Dagen i dag går med til å spise waldorf og kalkunrester - som jeg desverre har for lite av, så ny kalkun (marinert kalkunbryst) skal tines og stekes senere i dag, så kan man spise waldorf i morgen og.
Jeg lager en dag, spiser av den neste dag og dagen etter der. Da er det som regel nesten tomt og jeg er lei og redd for at den ikke tåler flere dager i kjøleskapet så da går restene, hvis det er noen i søpla. Grisene må få litt de og må vite. Jeg er sikker på at de elsker waldorfen min.

Nin er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:11.