Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Concealer for de "merkede"

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-12-08, 01:12   #1
Sansa
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Sep 2006
Sansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Concealer for de "merkede"

Opprinnelig lagt inn av Electronica, her.

Jeg bestilte den lyseste. 01 heter den vel.

Så får vi se hva det blir. Er ikke så brun nå, og den skal jo dessuten ikke være mørkere enn resten.

Denne er veldig lys. Jeg er veldig bleik, og likevel er den for lys. Jeg har nr 1 og nr 2 som jeg blander sammen. Veldig god er den, kan ikke leve uten!

Gammel 31-12-08, 01:15   #2
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sansa, her.

Denne er veldig lys. Jeg er veldig bleik, og likevel er den for lys. Jeg har nr 1 og nr 2 som jeg blander sammen. Veldig god er den, kan ikke leve uten!

Shit. Bestille nr. 2 også da.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-08, 01:17   #3
Sansa

Sansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Shit. Bestille nr. 2 også da.

Det er veldig fint å ha begge i hvert fall, for da kan du endre på blandingsforholdet etter hvert som du blir brunere eller bleikere. Nå bruker jeg ca 50/50 av hver. Om sommeren kanskje en tredjedel nr 1 og to tredjedeler nr 2. Blir jeg skikkelig brun kan jeg bruke bare nr 2.

Gammel 31-12-08, 01:19   #4
Dronningen
Pauset

Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Ja da er de bestilt. Det blir nok bra. Er veldig glad i å kjøpe sminke. Det er en merkelig greie. Gir et sånt kick.

Gammel 31-12-08, 01:21   #5
Misteri
Opp og ned

Misteri sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Ja da er de bestilt. Det blir nok bra. Er veldig glad i å kjøpe sminke. Det er en merkelig greie. Gir et sånt kick.

Litt god å høre at jeg ikke er alene.

De som jobber på parfymeriet jeg bruker vrir seg i hendene når jeg kommer.

Gammel 31-12-08, 16:24   #6
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Hvor kjøpte du fra?

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-08, 16:27   #7
Dronningen
Pauset

Standard

Opprinnelig lagt inn av Benzo, her.

Hvor kjøpte du fra?

http://eu.strawberrynet.com/main.aspx

Foreløpig velger jeg å tro det er originale produkter de selger, eller hur?

Gammel 31-12-08, 16:29   #8
gurgle
Inhabil

gurgle sin avatar

gurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populær
Standard

Oi, er det tvil om det? Jeg har bestilt dermalogica derfra tidligere, og de har vært like de jeg har kjøpt her i Norge. (Hvertfall tilsynelatende da). Hm.

Gammel 31-12-08, 16:45   #9
Sansa

Standard

http://eu.strawberrynet.com/main.aspx

Det er det! I hvert fall alt jeg har fått derfra.

Gammel 31-12-08, 18:03   #10
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Hvilken fargenyanse er på HR sin, de ser litt rosa ut på bildet?

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-08, 16:24   #11
gurgle
Inhabil

gurgle sin avatar

gurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sansa, her.

Jeg har nr 1 og nr 2 som jeg blander sammen. Veldig god er den, kan ikke leve uten!

Takk for tips! Nå har jeg bestilt to slike også. :lett påvirkelig:

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:00.