Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Kasias krimskrams

Oversetternes tv-tabber - quiz

Kasias krimskrams Lenker, tester, vitser og andre kuriositeter

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-12-08, 11:07   #28
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Oversetternes tv-tabber - quiz

24 av 25.

Opprinnelig lagt inn av Tangina, her.

Men var ikke Cancer skrevet med stor C (noe man muligens gjør med stjernetegnnavn på engelsk)?

Det var den jeg bomma på.

Opprinnelig lagt inn av Turban Smukk, her.

Haha, snakk om å være totalt dust. Jeg fikk null poeng, men hadde jo misforstått hele testen. Jeg svarte slik jeg mente det ble oversatt på TV. :rødmerødmerødme:

Kan det bety at jeg egentlig fikk 25 poeng?

Jeg begynte testen med å svare hva jeg trodde oversetterne hadde svart jeg også, men så begynte jeg på nytt.

Opprinnelig lagt inn av kalufs, her.

Den var artig. Husker faktisk en episode av Seinfeld der "Make up sex" ble oversatt med "Sminkesex".

Det var friends, vel? I hvertfall var det der også.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:41.