|
|||||||
| Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Nintendo WiiJeg kjøpte Nintendo Wii siste dagen før vi dro på julefeire. Jeg åpnet det, ladet og fant i løpet av 5 minutter ut at spill er dritkjedelig. Akkurat så kjedelig som slike spill var for 15 år siden sist jeg prøvde. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Nintendo Wii
Har du prøvd Wii Sports?
|
|
|
#3 |
|
Ventar stadig på vår
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Nintendo WiiMe var på ørten butikkar i Bergen på leit etter Wii, men det var utsolgt overalt, men dei hadde på www.mpx.no Den kosta litt meir enn dei prisane som var på Elkjøp og sånt, men så fann me ut at det var inkludert Wii Sports og eitt eller anna anna. Kjøpte også Wii Fit når me først var i gang. Gledar meg til å få den
|
|
|
#5 |
|
Ventar stadig på vår
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja, det har du jammen rett i. Det var berre snakk om eit par hundrelappar heldigvis.
|
|
|
#6 |
|
Personlig pessimist
|
Ladet? Wii trenger da ikke lades.
|
|
|
|
#8 |
|
Personlig pessimist
|
Hehe, det er en viss forskjell på DS og Wii... DS er en håndholdt spillmaskin (siste generasjon GameBoy), en Wii må kobles til TV og har trådløse håndkontroller og bevegelsessensor.
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|