|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Introvert optimist
|
Sv: Amming og alderFor meg blir dette merkelig og rart. Jeg ville ikke på noen måte følt meg komfortabel med å amme en så stor unge. Å skulle ta noen av mine tre på fanget for amming nå ville ha vært helt unaturlig.
|
|
|
#2 |
|
Ringskrømt
|
Sv: Amming og alder
Uten å si så mye om det vi så på filmen, tør jeg påstå at det ikke er sammenlignbart. Det er noe helt annet å amme sammenhengende over flere år, mens barnet vokser, og plutselig begynne å amme en to-tre-fire-åring. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
... med mjuke pigger...
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det er jeg veldig enig i. Mange sier at de umulig kunne ammet en 2-åring, men de som sier det har gjerne sluttet å amme da barnet var i 1-årsalderen. Klart det blir unaturlig å skulle begynne å amme et stort barn i motsetning til å fortsette noe som begynte for lenge siden. Likevel har vel de fleste en innebygd forståelse av når det er på tide å slutte som er uavhengig av praktiske forhold.
|
|
|
|
#4 |
|
... med mjuke pigger...
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Amming og alderSelv om det ikke er noe seksuelt i ammesituasjonen for mor eller barn tenker jeg at dette kan være svært tiltrekkende for pedofile. Når det er laget program av dette så er det samtidig tilgjengelig for alle. Vi vet at pedofile søker seg inn på diverse babyforum og kan stjele bilder, så jeg lurer på motivet til dem som er med i programmet. Har de ikke tenkt på at dette kan misbrukes?
|
|
|
|
#5 |
|
saftig
|
Jeg tror jeg tenker omtrent i samme baner. Og jeg må innrømme at jeg ble litt uvel av å se klippet.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|