Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den uendelige SHOPPING-tråden!

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-12-06, 16:14   #1
Elin
Bør lage seg en tittel selv

Elin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den uendelige SHOPPING-tråden!

Fytti katta jeg blir misunnelig på slike fine mobiler til en slikk og ingenting. Er dere klar over hvor sinnssykt billig det er med mobiltelefoner i Norge??? Det er IKKE rettferdig!! Her måtte jeg punge ut ca.200 dollar for en kjedelig og umoderne 3310!!!!!

Gammel 05-12-06, 16:50   #2
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Fytti katta jeg blir misunnelig på slike fine mobiler til en slikk og ingenting. Er dere klar over hvor sinnssykt billig det er med mobiltelefoner i Norge??? Det er IKKE rettferdig!! Her måtte jeg punge ut ca.200 dollar for en kjedelig og umoderne 3310!!!!!

Eksisterer 3310 fortsatt?

Her er det ikke fullt så ille. Aner ikke hva den ville kostet hjemme, men denne betalte jeg 100 dollar for med to års bindingstid:

Gammel 05-12-06, 18:32   #3
Elin
Bør lage seg en tittel selv

Elin sin avatar

Hvor: Akershus
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Majsa, her.

Eksisterer 3310 fortsatt?

Å jada den finnes å få kjøpt her. Nesten verdt å kjøpe den snart for den har vel snart samlerverdi antakelig. De henger VELDIG etter på mobiltelefoner her, men andre elektroniske duppeditter har de mye, og det nyeste av. Til en ok penge.

Gammel 05-12-06, 18:43   #4
tutta
Passiv

Standard

Takker!! Gleder meg veeeeeeldig til å ta den lekre 7373 i bruk!!!

Nynne: er du fornøyd med din 7370??

Gammel 05-12-06, 18:44   #5
tutta
Passiv

Standard

Prøvde denne i dag på Nadine's :

Satt som et skudd i str 1. Må tenke på det!!

Gammel 06-12-06, 00:39   #6
Nynne
Erfaren

Nynne sin avatar

Nynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av tutta, her.

Prøvde denne i dag på Nadine's :

Satt som et skudd i str 1. Må tenke på det!!

Den genseren er nydelig!

Men, jeg må dessverre innrømme at jeg er litt skuffet over kvaliteten! Jeg er ikke pirkete av meg i det hele tatt, men når en genser starter å nuppe etter 3 gangers bruk er jeg ikke akkurat imponert! (Det gjelder ikke den genseren du har på bildet her, men den genseren jeg har kjøpt som vi kaller for FP-uniformen den lyseblå jakken)

Gammel 06-12-06, 00:32   #7
Nynne
Erfaren

Nynne sin avatar

Nynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av tutta, her.

Takker!! Gleder meg veeeeeeldig til å ta den lekre 7373 i bruk!!!

Nynne: er du fornøyd med din 7370??

Fornøyd og fornøyd, vet ikke helt. Den jeg hadde før, en Nokia et eller annet, blinket da den ringte og blinket da jeg fikk sms. Så når jeg kjører bil og digger musikk på høyeste volum og ikke har sjangs til å høre mobilen, savner jeg blinkingen.
Ellers er den grei nok!

Gammel 06-12-06, 00:28   #8
Nynne
Erfaren

Nynne sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

200 dollar for en 3310? Det var dyrt ja! Sender deg en trøsteklem!

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:47.