Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Spinoff: Hvem på FP er du oftest enig med?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-12-08, 23:11   #1
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Sv: Spinoff: Hvem på FP er du oftest enig med?

De jeg er mest enige med er Esme, Monsoon, Maximilla, Scarlett, Polyanna, Skremmern og Sitron.

Jeg digger skrivemåten til Ulvefar, Mauser, Esme, Torsk, 007 og Safran.

Jeg er mest enig og uenig i det Mim skriver. Få har fått topplokket mitt i kok i en tråd for så å få meg til å nikke enig i den neste slik som hun gjør. Jeg tror uten unntak jeg kan si at Mim er det mennesket i min forumkarriere som har fascinert meg mest, få har fått meg så kokende uenig som henne, og få kan få meg til å nikke smilende enig et par sekunder senere.

Skilpadda er tidenes diplomat, jeg skulle gjerne hatt noen av hennes formuleringsevner av og til.

Gammel 19-12-08, 23:32   #2
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

him, TBM, Balanse, Bærekraftig, DM.

Også ler jeg av og lar meg imponere av Esme og aC.

Gammel 19-12-08, 23:52   #3
Skvetten
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Interference, her.

De jeg er mest enige med er Esme, Monsoon, Maximilla, Scarlett, Polyanna, Skremmern og Sitron.

Jeg digger skrivemåten til Ulvefar, Mauser, Esme, Torsk, 007 og Safran.

Jeg er mest enig og uenig i det Mim skriver. Få har fått topplokket mitt i kok i en tråd for så å få meg til å nikke enig i den neste slik som hun gjør. Jeg tror uten unntak jeg kan si at Mim er det mennesket i min forumkarriere som har fascinert meg mest, få har fått meg så kokende uenig som henne, og få kan få meg til å nikke smilende enig et par sekunder senere.

Skilpadda er tidenes diplomat, jeg skulle gjerne hatt noen av hennes formuleringsevner av og til.

Ikke meg, neivel da. :sikkert for uanseelig:

Svar med sitat
Gammel 20-12-08, 00:56   #4
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skvetten, her.

Ikke meg, neivel da. :sikkert for uanseelig:

Pøh du hadde ikke nevnt meg heller, så det så.

Men selvsagt er jeg enig med mye av det du skriver, jeg synes og du skriver veldig mye bra, morsomt og fint.

Gammel 20-12-08, 00:58   #5
Skvetten
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Interference, her.

Pøh du hadde ikke nevnt meg heller, så det så.

Men selvsagt er jeg enig med mye av det du skriver, jeg synes og du skriver veldig mye bra, morsomt og fint.

Svar med sitat
Svar

Emneord
popularitetskonkurranse

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:00.