Sv: Hvem tenker du veldig ulikt fra på FP?
Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.
Jeg tror ikke jeg skjønner deg helt, him, og i alle fall føler jeg veldig at du misforstår meg. Jeg kan selvsagt tolke det hun skrev på mange ulike måter, og som sagt prøvde jeg å være så tydelig som mulig på hvordan jeg tolket henne (slik at hun evt. kunne korrigere meg og/eller velge en annen formulering for at jeg skulle skjønne henne bedre) - og jeg har ikke sett at hun har protestert på tolkningen eller sagt at jeg tok feil i det jeg sa. (Det er fullt mulig at hun har sagt noe jeg ikke har fått med meg, altså.) Og det du siterer, som jeg skrev til Skremmern, var jo ikke ment som at "dette er den eneste mulige tolkningen, basta", men "dette er grunnen til at jeg svarte som jeg gjorde". Jeg prøvde å klargjøre hva jeg hadde ment med det jeg sa, jeg prøvde ikke å fastslå at det ikke er mulig å mene noe annet.
Ja, hun har sagt hva hun mente (i innlegg #230). Jeg var ikke klar over at du ikke hadde sett det, og det er sikkert derfor vi snakker forbi hverandre.
Opprinnelig lagt inn av Skilpadda
Det er ikke første gang jeg prøver å være så tydelig som mulig for å unngå (eller klare opp i) misforståelser, og så blir oppfattet som at jeg prøver å overkjøre potensielle motargumenter i stedet, men jeg ser liksom ikke helt hvordan jeg kunne vært tydeligere heller. 
Å, jeg oppfatter deg aldeles ikke som om du prøver å overkjøre potensielle motargumenter. Jeg synes bare du var vel streng på at folk måtte skrive nøyaktig "hva de mente" etter at Electronika hadde sagt seg enig i at hun uttrykte seg "blomstrende".