|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvem tenker du veldig ulikt fra på FP?
Ja mange tenker tydeligvis veldig annerledes enn meg, i følge denne tråden, men få sier på hvilke punkter. Jeg synes det er interessant å høre hva som er forskjellene i så fall, og hva som gjør meg så veldig annerledes. Er det bare det at jeg sier det høyt? Sist redigert av Dronningen : 19-12-08 kl 10:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Sliter med tastaturet
Medlem siden: Sep 2006
Men kjære deg, man kan da skifte mening underveis? Er et gitt at man skal fastsette dette fra dag én, og aldri fravike? Dette er en argumentasjon jeg virkelig ikke skjønner. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Pauset
Vi skulle har barn, og tenkte vel på 2. Hadde mannen sagt nei etter vår fantastiske nr.1, så hadde jeg ikke tatt ham på alvor nei. "In your dreams", som ble sagt i en annen tråd her inne. Han var litt usikker dog, eller nr.2, om vi ville klare flere, men hadde ingen gode argumenter hvorfor, så han kjøpte bil som passet til tre barn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Absolute Beginner
|
Vi var enige om at vi skulle ha barn, men man vet jo ikke på forhånd hvordan svangerskap og fødsler påvirker etter hvert. Hos oss er det mannen som har veldig lyst på nummer tre, og jeg som egentlig er veldig fornøyd med at vi har to flotte barn, og som ikke har lyst på nye måneder med kvalme, eller en gjentagelse av lillebrors tøffe fødsel som fortsatt "sitter i." |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Fola Blakken
|
For min del er det først og fremst punktet med likestilling. Jeg har tungt for å forstå hvordan dette ikke kan være viktig for noen.
![]() |
![]() |
#6 |
Pauset
I hjemmet mener du? Permisjonsmessig? |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Tre små T
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Er vi tvillingsøstre? Bortsett fra at jeg liker og lage mat da...
![]() |
#8 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Hvem tenker du veldig ulikt fra på FP?Jeg er veldig uenig med Electronica i mange ting som angår familie, men har vel også opplevd å være mye enig med henne på andre områder. Bina har jeg nok aldri vært enig med og rine er vel en av dem som jeg oppfatter at diskuterer mest for å diskutere.
![]() |
#9 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
|
![]() |
![]() |
![]() |
Emneord |
grupper, konservativ, rødstrømper |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|