|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
| Se resultatene: Har du plæstikk-juletre? | |||
| Ja, det er så flott med gjenbruk av juletrær! |
|
63 | 42,00% |
| Nei, jeg liker støvsuge. |
|
80 | 53,33% |
| Jeg har et i backup, i tilfelle jeg ikke finner "det perfekte tre". |
|
1 | 0,67% |
| Har ikke juletre. |
|
6 | 4,00% |
| Deltakere: 150. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Ringskrømt
|
Sv: Poll: Har du plæstikk-juletre?
Så skulle du befinne deg midt i en skog i juni, omringet av (jule)trær, får du altså skikkelig julefølelse? |
|
|
|
|
|
#22 |
|
Passiv
|
Sv: Poll: Har du plæstikk-juletre?Ja her har vi det, av praktiske hensyn. Det er så lite og trangt, og jeg orker ikke tanken på barnåler over alt. Dessuten er jeg i like stor julemodus om treet er i plast. Det pyntes jo som om det var levende. |
|
|
|
#24 |
|
Pauset
|
Mitt er svært da, men om jeg limer fast pynten med limpistol (har fått mange gode ideer til nye bruksområder for limpistolen etter tråden om pepperkakehus), så kanskje det overlever bæreturen ned til kjelleren..... |
|
|
|
|
|
#25 |
|
Ringskrømt
|
Og det er ekstremt fordi du er avhengig av å pynte det annerledes neste jul? Som at jule-looken fra i fjor er bare så totusenogsju, esse? |
|
|
|
|
|
#27 |
|
Har bakt søte kaker
|
Det er vel heller kanskje det at det er kos å pynte treet? Det synes hvertfall vi, derfor skal vi ta av all pynten av plastikktreet og pynte det på nytt igjen neste år.
|
|
|
#29 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Jeg får skikkelig julefølelse av plasttreet vårt heldigvis. Det som var litt nedtur for mannen da vi investerte i plasttre var at han ikke kunne bruke sine juletrelys med fem ulike blinkeprogram på juletreet lenger. |
|
|
|
|
|
#30 |
|
MORMOR
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Poll: Har du plæstikk-juletre?Jeg må pynte hvert år, det er jo så koselig. |
|
|
|
|
|
#31 |
|
Ringskrømt
|
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Har bakt søte kaker
|
Hvorfor kunne han ikke bruke de lysene på plasttreet?
|
|
|
#34 |
|
Har bakt søte kaker
|
Hehe. Her var hvertfall gleden enorm hos knerten som ikke ennå er fyllt 2 når han fikk være med å pynte treet, så jeg skal nyte det så lenge jeg kan.
|
|
|
#36 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Poll: Har du plæstikk-juletre?Jo mer jeg kjenner på det, jo mer lyst har jeg til å droppe alt som likner på juletre. For en totalt idiotisk skikk.
|
|
|
#38 |
|
|
Det er vel praktisk mulig. |
|
|
|
|
|
#39 |
|
Pauset
|
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
|
Og om ungene hadde stått med tårer i øynene og spurt om dere ikke skulle ha juletre? Hadde prinsippene holdt? |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|