|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
I tropene
Medlem siden: Jun 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Jule-skryte-breveneJøss, hvordan kommer dere opp i 60-70? Så mange er det ikke som er interessert i mine barn, er jeg redd. Sender dere til nær familie og venner dere treffer jevnlig også?
|
|
|
#2 |
|
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Jule-skryte-brevene
Vi sender til rundt 65. Da er det nær og fjern familie (mine tanter, kusiner og fettere, oldeforeldre, besteforledre) og til venner som vi ser ofte og sjelden. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Epikur
|
Onkler og tanter er ca 10, kolleger og gamle arbeidsplasser vi har forlatt, ca 5, venner og tidligere naboer her og der: ca 20, kusiner og fettere: ca 5, forumvenner: ca 20.
|
|
|
#4 |
|
Mother of Dragons
|
Sv: Jule-skryte-breveneJeg synes ferdigtrykte julekort er hyggelig å få og skrytete julebrev morsomme. Men så er det noen venner som sender julekort med hverken brev eller ett eneste skrevet ord bortsett fra navnet og det skjønner jeg ikke heeeelt vitsen med.
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona. Sist redigert av Esme : 16-12-08 kl 20:11. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Mellom barken og veden
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sender til tanter, onkler, grandtanter, noen søskenbarn, venner vi har mye eller sjelden kontakt med, naboer vi er endel med, nærmeste familie, kontaktlærere og barnehagepersonale som vi har mye med å gjøre.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|