Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Er Foreldreportalen veeeeeldig PK?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-12-08, 14:01   #1
Miromurr
Tøff i frakk

Miromurr sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Miromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Er Foreldreportalen veeeeeldig PK?

Opprinnelig lagt inn av Line*, her.

To diskusjoner paralellt (parallelt? ) i én og samme tråd.
Ikke dårlig.

Parallellt, tror jeg?

Gammel 16-12-08, 14:03   #2
Line*
Expired

Medlem siden: Dec 2006
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Miromurr, her.

Parallellt, tror jeg?

Tja, det så jo mer riktig ut i hvertfall. Takk.

Gammel 16-12-08, 14:04   #3
Tangerine
Eklektisk

Tangerine sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 1
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

Tja, det så jo mer riktig ut i hvertfall. Takk.

Jeg synest i utgangspunktet paralellt ser riktigere ut, selv om jeg vet det er feil.

Tangerine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-08, 14:05   #4
Line*
Expired

Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tangerine, her.

Jeg synest i utgangspunktet paralellt ser riktigere ut, selv om jeg vet det er feil.

Hm...Jeg blir ikke enig med hverken meg selv eller dere, jeg.

Gammel 16-12-08, 14:06   #5
Tangerine
Eklektisk

Tangerine sin avatar

Blogginnlegg: 1
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

II parallel'l adj -elt, -e (fra gr) 1om to rette linjer i samme plan, om to plan el. ett plan og én rett linje: som ikke skjærer hverandre hvor langt de enn forlenges 2ved siden av nye metoder nyttes parallelt med de gamle / behandling og forebyggende arbeid må foregå parallelt / samsvarende de to utviklingslinjene er helt p-e / i musikk: stemmene løper helt parallelt

Tangerine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-08, 14:42   #6
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Herregud - nå har det blitt heldagsjobb å henge med på FP-diskusjoner!
Jeg vil være med å mene noe - men jeg er jo på jobb, for pokker!
Slutt og snakk! Nå!

NÅ, sa jeg!!

Sssshhhhhh med seg!

Gammel 16-12-08, 14:53   #7
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Zoë, her.

Herregud - nå har det blitt heldagsjobb å henge med på FP-diskusjoner!
Jeg vil være med å mene noe - men jeg er jo på jobb, for pokker!
Slutt og snakk! Nå!

NÅ, sa jeg!!

Sssshhhhhh med seg!

Er også på jobb, og innser at det blir j.... mye retting i kveld.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-08, 14:58   #8
Fargo
Hogger i stein

Fargo sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Fargo er populærFargo er populærFargo er populærFargo er populærFargo er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Er også på jobb, og innser at det blir j.... mye retting i kveld.

Ok, jeg vet at det er litt uhøflig å krysse tråder, men om denne kommentaren hadde kommet i lærertråden, så hadde flere av oss vært spart for en del trøbbel.

Fargo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-08, 15:01   #9
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Laphroaig. gammel-gammel.

:bidrar:

Gammel 16-12-08, 15:04   #10
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fargo, her.

Ok, jeg vet at det er litt uhøflig å krysse tråder, men om denne kommentaren hadde kommet i lærertråden, så hadde flere av oss vært spart for en del trøbbel.

Det ante meg at jeg hadde noe slikt i vente, ja...
Må bare presisere at jeg ikke har time nå.

Dere andre da? Hvordan har dere tid til å sitte her? Jeg kan tross alt ta arbeidet med meg hjem. :bekymret:

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-08, 14:03   #11
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Miromurr, her.

Parallellt, tror jeg?

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-08, 14:04   #12
Line*
Expired

Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Nei?
Jammen så si det som er riktig, da!

Gammel 16-12-08, 14:06   #13
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei?
Jammen så si det som er riktig, da!

Parallell - parallelt.

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
klassiker, paddemobbing, whisky

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:56.