Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

My sister is a rap-music-video-babe. NB! dop, gønnere og halvnakne damer!

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-12-08, 00:28   #11
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: My sister is a rap-music-video-babe. NB! dop, gønnere og halvnakne damer!

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Blir litt sjokkert jeg, ikke over rap-videoen eller Fibi, men av dere som finner det for godt å være negative til en såpass uskyldig ting.

Her drar du en rine igjen ser jeg. Fordi du synes det er uskyldig, så er det uskyldig for alle? Jeg reagerte negativt på videoen ut i fra mine holdninger her i verden. For meg betyr det faktisk ganske mye at slike videoer produseres, og hvor gjerne barn og ungdom er hovedmålgruppa. Søsteren til Fibi har deltatt i dette, og kan etter min mening ikke gjemme seg bak en skuespillerrolle slik flere her antyder. Det er ikke uten grunn at jeg boikotter MTV. Fibi får selvsagt lov til å være stolt over at søsteren deltar i videoen, men hun må etter min oppfatning tåle reaksjoner når hun legger ut en video av den karakteren vi ser. Det går an å være glad i og stolt av et familiemedlem samtidig som man ikke støtter alle handlinger de gjør.

Emneord
klassiker

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:14.