Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Enkelte folk har lite vett

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-12-08, 22:44   #11
*HH*
Frøken

*HH* sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Enkelte folk har lite vett

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Ja, det er selvfølgelig et greit emne å ta opp. Mener det var Pelen som skrev et utrolig interessant innlegg om bilsikring etter at hun hadde vært på foredrag. Det er jo ren folkeopplysning. Men jeg synes ikke HI var i den kategorien. Jeg oppfattet HI mer av typen "få ut steam" fordi man har sett noe som har opprørt en. Jeg skjønner at det er greit å få ut litt damp, men hvorvidt det er konstruktivt er jeg mer usikker på. Mulig jeg tar feil?

Nei, dette innlegget var ikke ment som noe til folkeopplysning. Pleier vanligvis ikke å blåse sånn ut av slike ting men denne gangen klarte jeg ikke bare å gå rundt å irritere meg over det alene. Hadde jeg sagt noe så hadde svaret vært "Det har du faen meg ikke noe med".

Syntes i grunnen ikke det var så ille at jeg nevnte det med røyken heller. Når man kun tar seg tid til å skrape frontruta(og resten av vinduene er helt nediset) og hive ungen inn i bilen og kjører bil i max. 1 minutt fordi man er røyksugen syntes jeg faktisk det var relevant(i alle fall i forhold til min reaksjon). Hadde vedkomne ventet en time hadde det vært flere i huset som sikkert kunne sett etter barnet mens hun selv dro på butikken. Syntes ikke det er noe å unnskylde om det så skulle ha vært et engangstilfelle. Jeg har forøvrig ikke noe i mot personer som røyker selv om noen kanskje tolket det slik, det var bare selve episoden.

Konvolutt med info til vedkomne var faktisk ganske lurt

Mamma til poden 05 og prinsessen 11.
*HH* er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:27.