Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Enkelte folk har lite vett

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-12-08, 00:13   #11
*HH*
Frøken

*HH* sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Enkelte folk har lite vett

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Poenget mitt: Jeg klarer ikke se poenget med å atter en gang okke og oie seg i kor over at noen har sett at noen har gjort noe som utgjør en risiko for eget barn.
Face it. Vi gjør alle ting vi ikke burde fra tid til annen, dumme og lite veloverveide ting. Kan hende dette var et engangstilfelle det du så ja, vi vet ikke dette, og det at du spekulerer vilt her, fordi moren røyker eller noe, gjør meg enda mer fordomsfull mot tråder som dette. Kjenner du henne?
Får litt -følelse av dette, rett og slett.

Kjenner til henne fra min forrige jobb og nå bor vi på samme sted. Forøvrig har de samme personene naboer som gjør akkurat det samme.. de kommer hver dag i barnehagen med barnet uten sete, uten sele, sittende(noen ganger stående i forsetet).

Sitter jeg på min høye hest fordi jeg ikke ser viktigheten av å slenge barnet inn i bilen for å kjøpe en pakke røyk? De kunne faktisk gått dit.. Hvis du syntes det er ok å gjøre fra tid til annen så deg om det, men jeg må få lov til å mene at det er uforsvarlig og lite lurt.

Mamma til poden 05 og prinsessen 11.
*HH* er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:09.