Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Ski til barn - smørefri/smøring?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-12-08, 12:07   #9
Høyt&Lavt
Stabilt ustabil...

Høyt&Lavt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 5
Høyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Ski til barn - smørefri/smøring?

I utgangspunktet velger jeg smørefrie ski, da slipper man problemet med at man har glemt å fjerne en type smørning når plutselig skiene skal brukes til en helt annen type vær/smørning...
Jeg tror det er litt forskjell på de smørefrie skiene også? Noen funker det bedre å smøre enn andre. Det samme gjelder farta.

Ang lengden ville eg ihvertfall ikke valgt for lange ski. Ski skal man ikke vokse inn i, og de gamle rådene om at skiene skulle rekke brukeren over hodet/opptil håndleddet trodde jeg var litt avleggs hva barn og ski angår... Eller har jeg fått feil opplysninger?

Jeg stiller meg iallfall støttende til løsningen om korte ski til skolegårdslek, og heller et par lengre ski til skogen. ( vi har også hatt et rølpepar og et litt mer seriøst par; de slites jo mer når de brukes på snø, grus, is, hva_som_helst som befinner segi skolegården...

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:12.