Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

IKEA og Baker Hansen har lurt meg

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-12-08, 00:01   #1
Gaia
villende

Gaia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 249
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: IKEA og Baker Hansen har lurt meg

God strull er sprø på utsiden og litt myk på innsiden. Smaker kjempegodt. Krumkaker er bare kjedelig og æsj.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-08, 02:20   #2
Frost
Bør lage seg en tittel selv

Frost sin avatar

Hvor: Tromsø
Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Gaia, her.

God strull er sprø på utsiden og litt myk på innsiden. Smaker kjempegodt. Krumkaker er bare kjedelig og æsj.

Jeg har aldri verken hørt om, eller sett strull. Hvor i landet kommer det fra?

Kom på at jeg fikk krumkakejern i julegave for et par år siden. Tror faktisk det er ubrukt.
Jeg synes krumkaker er godt da, men de må være uten krem og multer og sånt tull.

Frost er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-08, 03:05   #3
safran
saftig

safran sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Monsoon, her.

Og hva betyr det ordet? Jo, nettopp, det er mye enklere å kjøpe ferdig masse enn å lage selv.

Er jeg forresten den eneste som synes pepperkaker smaker vondt?

Kanskje du burde prøve en annen deig enn kjøpedeig?

Det er kjempelett å lage gode pepperkaker. Man må bare sørge for å ha nok kanel, ingefær, kardemomme og nellik i.

Gammel 07-12-08, 09:08   #4
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Kanskje du burde prøve en annen deig enn kjøpedeig?

Jeg har aldri i hele mitt liv laget pepperkaker, verken fra ferdigdeig eller selvlaget. Jeg sitter bare her og kritiserer hva andre serverer meg.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-08, 09:39   #5
Knerten
lykkelig

Knerten sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Blogginnlegg: 43
Knerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Er det noen som har en vettug oppskrift på pepperkakedeig da?
Vi snakker ENKEL, siden det går rykter her om at det lissom er enkelt å lage pepperkakedeig .
Nå har jeg forøvrig allerede tre bokser IKEA deig i skapet (Gemalen er svært glad i pepperkaker), men kan jeg sikkert overlevere til barnehagen eller noe hvis jeg klarer å lage min egen deig.

Knerten er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:29.