Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Rødprikking i mangel av argumenter

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-11-08, 00:06   #161
Skvetten
Passiv

Standard

Sv: Rød-prikking i mangel av argumenter

Svar med sitat
Gammel 30-11-08, 00:06   #162
Acsa
Audacious

Acsa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hankatter kan da også slåss? Og markere territoriet sitt. Jeg heier på BM og Ulvefar.

Gammel 30-11-08, 00:07   #163
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Acsa, her.

Hankatter kan da også slåss? Og markere territoriet sitt. Jeg heier på BM og Ulvefar.

Selvfølgelig gjør du det.

Svar med sitat
Gammel 30-11-08, 00:07   #164
canto
Dramaking

canto sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
canto er litt kulcanto er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ulvefar, her.

Takk for grønnprikk med smilefjes, Canto, men ettersom jeg går ut fra at du er uenig med meg ville en rød en vært et klarere signal. Særlig uten tekst er en grønn prikk når du ikke mener det i beste fall meningsløst, i verste fall passiv-aggressiv. Noe som er greit nok, men ikke noe mindre irriterende enn en rød en. Bare litt feigere.

Du sa jo mye fornuftig. Eneste jeg opponerte mot var sutrebegrepet, Og det skrev jeg jo her.

canto er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-08, 00:07   #165
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av canto, her.

Karamell er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 30-11-08, 00:07   #166
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hankatter kan da også slåss? Og markere territoriet sitt.

Å fytti helgeroa... Hannkatter som markerer territoriet sitt...

Gammel 30-11-08, 00:09   #167
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Å fytti helgeroa... Hannkatter som markerer territoriet sitt...

Du sier noe. Det - for å sitere fireåringen - "Tinker".

Svar med sitat
Gammel 30-11-08, 00:09   #168
canto
Dramaking

canto sin avatar

Standard

Gammel 30-11-08, 00:12   #169
Fargo
Hogger i stein

Fargo sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Fargo er populærFargo er populærFargo er populærFargo er populærFargo er populær
Standard

Takk for omtanken, og for at du innser at jeg ikke er sur.
Har imidlertid whiskey og en bra sør-afrikansk vin så jeg klarer meg.

Irsk brennevin og apartheidvin. Jaggu!

Fargo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-08, 00:12   #170
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tviler av en eller annen grunn på om jeg blir populær om jeg foreslår å kastrere hannkattene her.

Gammel 30-11-08, 00:13   #171
Ulvefar
I menneskeham

Ulvefar sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Santa Cruz
Ulvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt av
Standard

Territoriet...?
Ah, her skulle jeg gjerne svart noe vittig, men når dette har blitt sagt av den meget lettkledte kvinnen som sitter ved husets andre pc så har ikke det norske språk nyansene jeg trenger for å si noe som passser...

Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Ulvefar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-08, 00:14   #172
Fargo
Hogger i stein

Fargo sin avatar

Fargo er populærFargo er populærFargo er populærFargo er populærFargo er populær
Standard

Territoriet...?
Ah, her skulle jeg gjerne svart noe vittig, men når dette har blitt sagt av den meget lettkledte kvinnen som sitter ved husets andre pc så har ikke det norske språk nyansene jeg trenger for å si noe som passser...

Og akkurat her er vi i samme staup, hun sitter på husets andre wc

Gammel 30-11-08, 00:15   #173
Ulvefar
I menneskeham

Ulvefar sin avatar

Ulvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fargo, her.

Irsk brennevin og apartheidvin. Jaggu!

Apartheid? Greit at ANC ikke er perfekte men det var vel å dra det litt langt? Vinen er nok ikke så gammel...

Familien jeg giftet meg inn i er ikke kjent for å være blant de som tok lettest på handelsboikotten akkurat.

Irsk drikke derimot skammer jeg meg ikke over (selv om skotsk øywhisky er minst like bra).

Gammel 30-11-08, 00:19   #174
Ulvefar
I menneskeham

Ulvefar sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av canto, her.

Du sa jo mye fornuftig. Eneste jeg opponerte mot var sutrebegrepet, Og det skrev jeg jo her.

Da skjønner jeg hva du mente, og takker for komplimentet.
Som sagt enig med deg i at prikkebruk kan (og bør) diskuteres, særlig dårlig sådan for å hindre at det sklir ut.

Og akkurat her er vi i samme staup, hun sitter på husets andre wc

Wc? Begge to? Vel, whatever works for you...

Gammel 30-11-08, 00:20   #175
Acsa
Audacious

Acsa sin avatar

Hvor: The immoral high ground
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Herregud, driver dere og blir venner allerede? Mannfolk altså! Bare vise litt muskler, og så vandrer de avgårde for å ta en øl sammen.

Gammel 30-11-08, 00:23   #176
canto
Dramaking

canto sin avatar

Standard

Herregud, driver dere og blir venner allerede? Mannfolk altså! Bare vise litt muskler, og så vandrer de avgårde for å ta en øl sammen.

Skuffet?

Gammel 30-11-08, 00:24   #177
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Standard

Blir det ikke pissekonkurranse her, altså?

Gammel 30-11-08, 00:27   #178
Fargo
Hogger i stein

Fargo sin avatar

Standard

Og siden denne Ulvefar (har det med Hesse å gjøre, nicket?) peiset på med en rød en, til flere av oss, sånn helt fra klar himmel, så burde kanskje noen av oss gi ham en tilbake?

Næææ, vi er for gode til å argumentere for vår egen sak til det.

Gammel 30-11-08, 00:28   #179
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fra klar himmel.

Karamell er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 30-11-08, 00:38   #180
Ulvefar
I menneskeham

Ulvefar sin avatar

Standard

Og siden denne Ulvefar (har det med Hesse å gjøre, nicket?) peiset på med en rød en, til flere av oss, sånn helt fra klar himmel, så burde kanskje noen av oss gi ham en tilbake?
Næææ, vi er for gode til å argumentere for vår egen sak til det.

Hesse? Hva er det?

Ellers, du er da vitterlig den eneste jeg har gitt en rød prikk på flere måneder!
Hvis du skal bli så god til å argumentere som du påstår er første regel å ikke basere argumentene sine på fakta som det synes at man har funnet på selv. Noe dere journalister burde vært de første til å kjenne til. Flere sånne og du må betale øllen.

Dessuten var den ikke fra klar himmel siden jeg forklarte både i tråden og i prikken hvorfor du fikk den.

Svar

Emneord
klassiker, prikkesutring, rødprikking

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:49.