Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Bør jeg kjøpe mac?

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-11-08, 15:10   #11
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bør jeg kjøpe mac?

Jeg kjøpte MacBook Pro i sommer, og akkurat nå har jeg mest lyst til å kaste den ut av vinduet. Jeg er drittlei av å ikke skjønne ting, og er ikke skapt for å lese bruksanvisninger og prøve og feile.

Akkurat nå er jeg skitlei av at ting jeg kopierer inn på word fra andre steder blir stående som en felles skrift framfor slik den framstår på nett, og at jeg ikke klarer å finne ut hvorfor bilder jeg sletter etter sortering fortsatt befinner seg på datamaskinen når jeg leter etter bilder på pc´n på Fotoknudsen. Hvorfor jeg ikke får laste ned på Fotoknudsen og dets like som før, men må gjøre det på en sabla tungvinn måte. Hvorfor jeg ikke finner fram til de mappene jeg trenger, men finner helt forstyrrede mapper hvor enten alle bilder jeg har lastet ned (hvor 95% er fjernet) befinner seg, eller andre mapper hvor mange bilder som jeg har tatt vare på ikke befinner seg. Jeg blir sprø! Word er også rar og annerledes enn det jeg er vant til. Nok et prosjekt å lære seg.

De positive tingene med MacBook Pro etter min erfaring er:
- god batterikapasitet
- behagelig skjerm
- ekstremt stillegående
- utrolig bra opplegg på internettfavorittene

Mannen min har en nett liten MacBook, og han sier at den er mye tregere enn Pro og at batterikapasiteten er en helt annen. Men han er fornøyd med den til sitt bruk.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:45.