|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor - og hvordan feires julaften i år?@Monsoon eller Gaia: Oppskrift på jordbærrøre m/lime?
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Hvor - og hvordan feires julaften i år?Vi blir hjemme, men får vår kommende svigersønn på besøk. Det blir koslig,men vemodig å tenke at neste jul blir første jul uten storesøs.
|
|
|
|
#3 |
|
trenger lading
|
Sv: Hvor - og hvordan feires julaften i år?Vi blir hjemme hos oss selv som vi har vært alle årene (bortsett fra ett) siden vi fikk barn. Det har variert hvor mange vi har vært, men stort sett har foreldrene mine vært her, og broren min som bor i Sandnes har kommet. Det har vært mest praktisk å være hos oss, siden vi har hatt mest plass, og har barn. Lettere å frakte 3 voksne enn 3 bilsyke barn...
|
|
|
|
#4 |
|
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Sv: Hvor - og hvordan feires julaften i år?Vi har hatt julaften hjemme hos oss de siste par-tre årene, men i år skal vi til svigers sammen svoger med familie.
|
|
|
#5 |
|
Originala
|
Sv: Hvor - og hvordan feires julaften i år?
Kan det være dennne? |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|