|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Mother of Dragons
|
Sv: Hva legger du i ordene "white trash"?
For meg er ikke det å være harry det samme som å være white trash. White trash er et forferdelig begrep, og jeg bruker det ikke aktivt, men det jeg ser for meg er folk som ofte mangler ressurser, både økonomisk, mentalt, familiemessig og kulturelt, at de har et element av tragedie i livet.
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona. Sist redigert av Esme : 24-11-08 kl 22:08. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Teller ned
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva legger du i ordene "white trash"?White trash er et forferdelig begrep, som jeg aldri bruker. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Multitaskingmaniac
|
Jeg reiser til syden, handler i Sverige men bruker ikke kinakål/thousand island og har høy utdannelse. Da er jeg vel ikke harry?
|
|
|
#4 |
|
Mother of Dragons
|
|
|
|
#5 |
|
Introvert optimist
|
Det synes jeg var et fint uttrykk. Et lett fandenivoldsk, jeg gjør som det passer meg-uttrykk.
|
|
|
#6 |
|
Mother of Dragons
|
Jepp, det er akkurat sånn hun er, hun er virkelig en super dame og ordentlig tøff, og hun er virkelig harry altså.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|