Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Den ultimate gaven til mannen?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-11-08, 21:32   #1
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den ultimate gaven til mannen?

Som sagt, jeg er ikke spesielt handy og bedriver slikt av og til kun fordi jeg er for gjerrig til å betale for å få det gjort. Men selv jeg syns det er dritkult med toppmodeller av ting, så hva med deluxe-utgaven av et eller annet vanlig verktøy som han sikkert allerede har? (Nei, jeg vet fint lite om hva det kunne vært. Mauser? Andre?)

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-08, 21:35   #2
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av torsk, her.

Som sagt, jeg er ikke spesielt handy og bedriver slikt av og til kun fordi jeg er for gjerrig til å betale for å få det gjort. Men selv jeg syns det er dritkult med toppmodeller av ting, så hva med deluxe-utgaven av et eller annet vanlig verktøy som han sikkert allerede har? (Nei, jeg vet fint lite om hva det kunne vært. Mauser? Andre?)

Den Ultimate Hammeren, for eksempel, men det krever at han ikke allerede har funnet den selv, og det vet du kanskje ikke?

Ellers er Torsks forslag godt: state of the art-verktøy er moro.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-08, 21:36   #3
Kneazle
Passiv

Standard

Denne gjorde mannen min til en Lykkelig Mann™. Noe som igjen førte til at jeg ble en Lykkelig Kvinne™.

Svar med sitat
Gammel 24-11-08, 22:21   #4
Anda
Smugleser

Anda sin avatar

Blogginnlegg: 411
Anda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Emma, her.

Denne gjorde mannen min til en Lykkelig Mann™. Noe som igjen førte til at jeg ble en Lykkelig Kvinne™.

Andamannen fikk også en Fein i fjor, og var lykkelig over det ganske lenge. Brukt den har han også. Flere ganger, faktisk.

Anda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-08, 21:37   #5
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av torsk, her.

Egentlig hadde jeg noen ganger likt en litt gjerrig ikke-handy-man jeg og. Som tok seg tid og råd til å betale for hjelp.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:26.