|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Midt i landet
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Urimelig dyre julegaver?Jeg tenkte jeg skulle gi barnehagebilde (innrammet) av ungene til besteforeldre og oldeforeldre, men jeg må si jeg ble usikker på om jeg var kjipern da svigerinna mi spurte om vi ville være med på å kjøpe moccamaster til svigermor til jul. Ikke for det, spleisen er jo grei nok den, men innrammet bilde av ungene kostet jo litt det også, og hun var klar over at det var det vi hadde tenkt å gi... |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Urimelig dyre julegaver?
|
|
|
#3 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Midt i landet
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Urimelig dyre julegaver?Jeg tenker at til oldeforeldre er bare bilde veldig greit, men jeg er noe usikker på besteforeldrene, eller dvs jeg var egentlig ikke det før den jækla moccamasteren ble et tema |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Absolute Beginner
|
Sv: Urimelig dyre julegaver?
Hos oss var det litt omvendt. Vi fikk tilbud om å være med på en spleisegave, men takker nei da vi allerede har kjøpt noe. (Som var til den summen vi hadde bestemt oss for/ hadde råd til, som jeg også nevnte.) Men tror dere ikke dette mennesket fortsatte å mase om vi ikke likevel kunne bli med på spleisegaven?! |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Glad
|
Sv: Urimelig dyre julegaver?Bokormen:
|
![]() |