Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Spinoff: "ønsker" DU deg nyttige/unyttige ting til jul?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-11-08, 16:51   #1
Kaija
WF: Sausnebbet

Kaija sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Sv: Spinoff: "ønsker" DU deg nyttige/unyttige ting til jul?

Jeg blir stort sett glad for det meste, egentlig. Bøker, duker, smykker, sjokolade osv. Vi har fått koppnøkkelsett og malingsskraper tidligere, med tanke om at vi sikkert kunne trenge godt verktøy under oppussing. -Jeg syntes det var hyggelig i grunn. Men skal man kjøpe nips og pynt til meg er det greit om giveren kjenner smaken min, siden det ikke er alt som nødvendigvis finner veien opp på "stashylla".

I år er jeg mer selvisk i juleønskene enn på lenge, og håper noen tenker på at jeg kanskje kunne like klær, ID-sminke og litt stasj til nyhuset, i tillegg til en barnevoktet kveld ute med opera eller teater på menyen.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-08, 16:55   #2
Left
Passiv

Standard

Som oftest ønsker jeg meg nyttige ting. Veldig ofte ønsker jeg meg bøker - og for meg er det det nyttigste jeg kan få

Svar med sitat
Gammel 23-11-08, 17:23   #3
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kaija, her.

I år er jeg mer selvisk i juleønskene enn på lenge

Jeg også. Er litt forbi "etableringsfasen" nå, og etter graviditet og kroppslig tilbakekomst, så er jeg opptatt av pynt, tant og fjas til meg selv.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-08, 21:32   #4
vimjer
Tante Sofie

vimjer sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 6
vimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Ønsker meg/oss bakeboller, kasseroller og tallerkener. :kjedelig:

Håndklær og vin er det alltid kjekt å få.

vimjer er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:36.