Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Barnehagebukser

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-11-08, 23:35   #1
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Barnehagebukser

Da buksene du tar på ungen kan (selv om du gir beskjed) ende opp under dressen de har på ute, så velger jeg joggebukse eller ullbukse. Men som regel liker han bare å gå med strømpebukse eller stilongs inne.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-08, 23:38   #2
Stikka
...

Stikka sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Electronica, her.

Da buksene du tar på ungen kan (selv om du gir beskjed) ende opp under dressen de har på ute, så velger jeg joggebukse eller ullbukse. Men som regel liker han bare å gå med strømpebukse eller stilongs inne.

Ja det tenker jeg på også. Men det er vel lettere å huske på at en olabukse skal av enn en joggebukse tenker jeg.

Hvor finner jeg tynne, slitesterke ullbukser da?

Gammel 22-11-08, 23:41   #3
Apple
Elsker gamlis- godis

Apple sin avatar

Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Njaa, det er ofte lillegutt har hatt olabukse under dressen, ja. Derfor pleier han bare å ha joggebukse/ullbukse. Ingenting under. Så dressen utenpå.

Vi er fornøyde med Janus regnbueull, prinseull og krinkelull.

Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-08, 23:43   #4
Apple
Elsker gamlis- godis

Apple sin avatar

Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Jeg synes ikke joggebukser i seg selv er stygge. Det kommer an på buksa. Det ikke være en tynn, grå, med knær i.

Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-08, 23:43   #5
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Stikka, her.

Men det er vel lettere å huske på at en olabukse skal av enn en joggebukse tenker jeg.

Man slutter aldri å overraskes, så nå er det en tapet lapp om hva man tar på under vinterdress på lillebrors plass. Det gjelder jo også regntøy. Synes det er spesielt viktig for de som ikke kan si i fra selv. Jeg forsøker derfor å gjøre sjansen for feil minimal. Det du tar på kan de ende opp med ute.

Nøstebarn sine ribbestrikket longs er fine. Ellers finnes det jo fleecebukser o.l.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-08, 23:50   #6
Isa
--

Isa sin avatar

Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Stikka, her.

Men det er vel lettere å huske på at en olabukse skal av enn en joggebukse tenker jeg.

Det spørs litt på de ansatte tror jeg. Her går det bare i ulltøy, har hun på seg olabukse eller joggebokse når jeg leverer, så havner den under dressen. Myke olabukser har de på H&M forresten.

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:54.