|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: BarnehagebukserDa buksene du tar på ungen kan (selv om du gir beskjed) ende opp under dressen de har på ute, så velger jeg joggebukse eller ullbukse. Men som regel liker han bare å gå med strømpebukse eller stilongs inne. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
...
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Barnehagebukser
Ja det tenker jeg på også. Men det er vel lettere å huske på at en olabukse skal av enn en joggebukse tenker jeg.
|
|
|
#3 |
|
Elsker gamlis- godis
Sv: BarnehagebukserNjaa, det er ofte lillegutt har hatt olabukse under dressen, ja. Derfor pleier han bare å ha joggebukse/ullbukse. Ingenting under. Så dressen utenpå. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Elsker gamlis- godis
Sv: BarnehagebukserJeg synes ikke joggebukser i seg selv er stygge. Det kommer an på buksa. Det må ikke være en tynn, grå, med knær i. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
Man slutter aldri å overraskes, så nå er det en tapet lapp om hva man tar på under vinterdress på lillebrors plass. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
--
|
Det spørs litt på de ansatte tror jeg. Her går det bare i ulltøy, har hun på seg olabukse eller joggebokse når jeg leverer, så havner den under dressen. Myke olabukser har de på H&M forresten. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|