|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Bedreviter
|
Sv: Er det bare meg som klør etter å henge opp julestjerna :-)
Jeg for min del venter aldri for lenge; her henges julepynten opp 23. desember, slik den alltid har blitt gjort. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er det bare meg som klør etter å henge opp julestjerna :-)
Hehe, da er det nesten slutt på "julen" for min del. Det er tiden fra 1. til 24. desember som er "jul" for meg, det er den koseligste tiden. Etter 2. juledag vil jeg bare kaste alt ut, da er det ikke noe stas lenger. Derfor pynter jeg så tidlig jeg kan, men jeg venter til 1. søndag i advent altså. Treet kommer opp i midten av desember, siden jeg tar det ned etter 2. juledag (eller lar det stå til 1. januar men da SKAL det ned).
|
|
|
#3 |
|
Klar til innsats
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trøndelag
![]() ![]() ![]() |
Sv: Er det bare meg som klør etter å henge opp julestjerna?Adventsstjerna henges opp på kvelden 29. november i år. Da er den klar til å lyse dagen etter.
|
|
|
|
#4 |
|
Klar til innsats
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trøndelag
![]() ![]() ![]() |
Sv: Er det bare meg som klør etter å henge opp julestjerna?Ser forresten at jeg tenker helt motsatt enn Iset. For meg er det advent fra neste søndag og fram til lillejuleaften, og først da begynner jula og varer fram til nyttår og litt til. Jeg starter jula når andre er lei av den ...
|
|
|
|
#5 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er det bare meg som klør etter å henge opp julestjerna?
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|