|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Salt in the rainbow
|
Sv: Er det bare meg som klør etter å henge opp julestjerna :-)I år har jeg faktisk laget vår, siden julestjerna vår er hjemme i Norge.. Det lå en stjerne i leiligheten her, laget av kvister. Så jeg slang på en lysslynge som også har masse små, gjennomsiktige "klumper" på seg. Det ble så fint!
|
|
|
#2 |
|
Passiv
|
Sv: Er det bare meg som klør etter å henge opp julestjerna :-)Åh, ja jeg gleder meg til neste helg. Man kan da ikke henge opp adventsstjerne før advent. |
|
|
|
#3 |
|
Impulsiv innimellom
|
Sv: Er det bare meg som klør etter å henge opp julestjerna?Jeg gleder meg til neste helg. Da blir det julegardiner, røde lys og adventstjerne.
|
|
|
#4 |
|
madmanized
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er det bare meg som klør etter å henge opp julestjerna?
Nananah! Nå banner du i julepyntekirka til svigermor. Kun sølv, hvitt og lilla frem til 4. søndag i advent. (Til nød noen engler.) DA først kan du ta frem nissene og alt det røde...
|
|
|
|
#6 |
|
Fabelaktig
|
Sv: Er det bare meg som klør etter å henge opp julestjerna :-)
Får vi se?
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|