|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
| Se resultatene: Stemmer du Fremskrittspartiet | |||
| Nei, absolutt ikke! |
|
155 | 86,59% |
| Ja, selvfølgelig! |
|
24 | 13,41% |
| Deltakere: 179. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Administrator
|
Sv: Stemmer du FrP?Hvilke av disse påstandene er best egnet som utgangspunkt for en rasjonell diskusjon? |
|
|
|
|
|
#2 |
|
***al-logisk
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: i huset bortenfor huset bortenfor huset til hans butikk
![]() ![]() |
Sv: Stemmer du FrP?
Her sier du:
Great to play with whilst your thinking up your great thoughts of the day. Twist it, pull it, squidge it, or even bounce it, this putty is really versatile and is a great stress reliever too! Plus it's non-toxic and doesn't stain. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Administrator
|
Sv: Stemmer du FrP?Først vil jeg utheve noe i quoten min som du bruker:
Jeg har registrert at du resonerer slik, det er derfor vi er uenige. Ergoen din over er en forenkling, som du gjorde. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
***al-logisk
![]() ![]() |
Great to play with whilst your thinking up your great thoughts of the day. Twist it, pull it, squidge it, or even bounce it, this putty is really versatile and is a great stress reliever too! Plus it's non-toxic and doesn't stain. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Administrator
|
Jeg kan godt utdype utsagnet mitt litt mer:
I tilfelle 1 vil jeg si at "han er ansvarlig", på tross av en uansvarlig handling. I tilfelle 2 vil jeg si at "han er uansvarlig"(pluss sikkert en haug med andre karakteristikker).
Case closed, stemplet, definert, ønsker ikke diskusjon. Case open, åpent, ønsker diskusjon, eller respons. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
***al-logisk
![]() ![]() |
Jeg vil si det handler om kommunikasjon diskutert filosofisk. Kommunikasjon, eller la oss kalle det språklige handlinger, er også handling (grunnet filosofisk særlig hos den sene Wittgenstein) og dermed også gjenstand for moralsk dom.
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|