Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Mobil

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-09-06, 20:30   #31
Lykketrollet
Jeg ble frisk!!

Lykketrollet sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Lykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg har litt av en mobilhistorie.
Kjøpte ny begynnelsen av sommeren. En ericsson k750i. Den FIKK jeg ødelagt. Sendte den inn igjen og de mente den var væskeskadet
Fikk den jo ødelagt. Men den var nok sikkert væskeskadet etter snuppa fikk tak i den én gang. (skal de ikke tåle mer en det?? :???: )

Så kjøpte jeg meg en nokia 6233. Ganske fornøyd, men likte ikke kameraet på den. Snuppa klarte å ødelegge den også
Hadde heldigvis mobilforsikring på den, så fikk velge meg en ny tlf innenfor samme verdi

Da ble det en ericsson w800i.

Den er en drøm! Også autofokus på kameraet. Det er et must!
Nå passer jeg veldig godt på så ikke Snuppa tar den. Men hun har heldigvis begynt å utforske knappene nå, i stedet for å spise den opp.

Men seriøst, skal ikke tlf tåle mer enn det?? Snuppa har bare såvidt tatt i de to første. Den gamle mobilen spiste hun på rett som det var, og den fungerer enda. (en k700i, Sambo bruker den nå)
Før kunne vi jo så og si bade med tlf i lommen og legge den til tørk etterpå, så fungerte de like bra!

Jo nyere de blir, jo mindre tåler de!, virker det som

Lykketrollet er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:40.