|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#2 |
|
maler
|
Sv: Hjelp- Odenwälderpose eller Voksi urban
Den er vel noe ull og noe dun, er den ikke? Uansett - den er tyngre enn odenwalderen. Ikke så tung at jeg synes det gjør noe, men dog. Jeg har forresten odenwalder jeg også, og er veldig fornøyd med den, men jeg synes den ble litt kort da vi runda 2-3 års alder. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() |
Sv: Hjelp- Odenwälderpose eller Voksi urbanVoksi urban er en dunpose med underdel i ull. Vi har denne posen til vår 2,5 åring, og han har fremdeles veldig god plass i den. Er ikke i tvil om at den kan brukes i lang tid fremover. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Livsnyter
|
Sv: Hjelp- Odenwälderpose eller Voksi urbanStod foran den samme problemstillingen her om dagen og endte med Voksi Urban. Utrolig fin pose (hvis du ser vekk fra den skrekkelige pingvinen inni som man heldigvis kan fjerne) som kan benyttes veldig lenge. Deilig dunfyllt overdel og lun og varm underdel i Voksi'ens klassiske ull. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Multitasker
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Her ;)
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Har en Emmaljunga Duo Edge, stor vogn med andre ord..
Det er tanken på at den kan brukes en stund som gjør at jeg tenker det kan være lurt å kjøpe denne. Lillemann er en laaang gutt på 2år og 7 mnd.
|
|
|
#6 |
|
Like blid!
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Enig! Jeg har hatt begge og ville utvilsomt valgt Voksi Urban. Den er noe tyngre, men den skal da ligge i vognen så den forskjellen merkes ikke.
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|